IPB

Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )

Reply to this topicStart new topic
> Feauteaux voor FreevoLive
HighKing
plaatsen Aug 22 2007, 06:54 PM
Bericht #1

Groep icoon

Groep: MCNL Crew
Sinds: 8-April 06
Van: Tuitjenhorn (ex-Warmetuuter)
Gebruiker Nr.: 3,031

Gezien hier volgens mij enkele (semi) professionele fotograven zitten, zou ik bij deze willen vragen of iemand een paar foto's heeft die gebruikt mogen worden als sample in FreevoLive smile.gif

Momenteel zitten er een paar foto's, afkomstig van freeimages.co.uk, maar deze mogen volgens de site eigenlijk niet worden geherdistribueerd. Daarom zou ik graag deze foto's vervangen door een paar andere, waar deze restricties niet op liggen. Natuurlijk kan ik een paar cc-gelicenseerde foto's van Flickr downloaden, maar het leek mij wel leuk om het hier eens te vragen. Om het een beetje "in de familie" te houden zeg maar ;).gif

Het gaat om ongeveer 5 foto's, minimaal 800x600px, en liefst zo veel mogelijk verschillend van elkaar. Dus niet 5 verschillende bloemen ;).gif
Beloning: Een vermelding op de FreevoLive website laugh.gif

Ps. Ook de mp3's gaan vervangen worden, deze komen nu van mp3.com, en mogen volgens mij wel worden geherdistribueerd, maar ik vraag toch liever even toestemming. Zowieso gaan deze waarschijnlijk van Jamendo.com komen, vanwege de cc-licentie, maar ook daar vraag ik eerst even toestemming aan de artiest.

Reden is simpel, ik wilde deze al langer vervangen, liefst zo veel mogelijk open-source. Zeker nu FreevoLive langzamerhand wat populairder wordt, leek het mij verstandig hier toch eens voor te gaan zorgen. ;).gif

--------------------
"Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it." [Linus B. Torvalds]
Registered Linux user #284053 | Avatar met dank aan PeterM | FreevoLive - forum | KFFR - Metal! | http://www.highking.nl
Go to the top of the page

+Quote Post
PeterM
plaatsen Aug 22 2007, 07:17 PM
Bericht #2

Groep icoon

Groep: Moderators
Sinds: 12-May 04
Van: Tilburg
Gebruiker Nr.: 831

IPB Image

IPB Image

IPB Image

IPB Image

+Quote Post
HighKing
plaatsen Aug 22 2007, 07:24 PM
Bericht #3

Groep icoon

Groep: MCNL Crew
Sinds: 8-April 06
Van: Tuitjenhorn (ex-Warmetuuter)
Gebruiker Nr.: 3,031

Haha, de snelste! laugh.gif

Bedankt weer Peter icon_idea.gif

--------------------
"Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it." [Linus B. Torvalds]
Registered Linux user #284053 | Avatar met dank aan PeterM | FreevoLive - forum | KFFR - Metal! | http://www.highking.nl

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (2 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

RSS Print Versie Actuele tijd: 31st July 2010 - 01:30 PM