Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mandriva Install Party tijdens Linux Actief Dag
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
PeterM
Op 22 november vind de wereldwijd georganiseerde Mandriva Install Party plaatst n.a.v. het uitbrengen van Mandriva 2009.
Als MCNL, willen we daar natuurlijk ook deel van zijn en daarom zijn wij aanwezig op de Linux Actief Dag, georganiseerd door de Linux werkgroep van de HCC zuidoost Brabant.

De Linux Actief Dag en daarmee ook de Install Party, vind plaats vanaf 10.00 uur, in Wijkgebouw 't Slot, Kastelenplein 167, Eindhoven.

Voor meer informatie over de Linux Actief Dag, kun je hier terecht.
Voor informatie over waar op de wereld nog meer install parties plaats gaan vinden, kun je deze link gebruiken.

Aanvulling van 19 november
Mandriva heeft een aantal One-cd's ter beschikking gesteld samen met mandriva stickervellen.
Zo lang de voorraad strekt zullen deze te vinden zijn bij de MCNL stand.

Als je Mandriva wil laten installeren zal dat in principe ook de One-versie zijn omdat we de CD dan aan je mee kunnen geven.
Laat even door middel van een reactie in dit topic weten of je Mandriva wil laten installeren op een computer.

In de reacties van dit topic kun je laten weten of je van plan bent om te komen.

Hou dit topic in de gaten, want het zal aangevuld worden zodra er meer informatie beschikbaar is.
Kareltje
Ik kom, hoef die dag niet te werken. Vrouwtje smiley_heartbounce.gif mag boodschappen doen. (Doet ze graag icon_cheesygrin.gif )

Ik neem ook mijn Fon-router mee, om het feest compleet te maken. (Zie handtekening)
Dus doe je mee met Fon, dan heb je in ieder geval een snelle (wifi) verbinding. icon_cheesygrin.gif
rio
Ik kom ook. Maar op de website staat iets van aan te melden via email, verwijzend met een link naar deze pagina. Hoop dat dit volstaat.
PeterM
QUOTE(rio @ Nov 16 2008, 09:09 AM) *
Ik kom ook. Maar op de website staat iets van aan te melden via email, verwijzend met een link naar deze pagina. Hoop dat dit volstaat.

Jahoor dat is prima. Het zou voor ons fijn zijn om een idee te hebben hoeveel mensen er komen voor de Mandriva Installparty.
PeterM
Het topic is bovenaan aangepast met aanvullende informatie. De nieuwe informatie is dikgedrukt.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.