Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mandriva Linux Event 2009
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
PeterM

MandrivaClub organiseert zaterdag 26 september van 10.00 tot 15.00 uur het Linux Event 2009 in Best Western Motel De Naaldhof, Docfalaan 22, Oss, Noord-Brabant. Het Linux Event 2009 biedt bezoekers de gelegenheid kennis te maken met Mandriva en de Nederlandstalige supportorganisatie.
Uiteraard is ook deze meeting Open en Free: Iedereen geïnteresseerd in Mandriva Linux, van beginner tot expert, is van harte welkom en de toegang is gratis.
Er is diverse apparatuur aanwezig van desktop-pc tot netbook en er staat een installatie-demo gepland. Daarnaast is er alle gelegenheid tot het stellen van vragen en het kijken naar toepassingen.
Ben je bezoeker van dit forum, laat dan even weten of je als bezoeker erbij zult zijn. Dan kun je ook kennis maken met een groot aantal leden van de forum Crew.

RvP
MCNL coördinator Evenementen

Bericht naar boven verplaatst. Hierdoor zijn de reacties verloren gegaan.
RvP
laz had gereageerd dat hij kwam. Bij deze dus hersteld biggrin.gif
willie
Heb er het adres en de tijd bijgezet, leek me makkelijk om te weten waar in Oss en hoelaat het is.
Alain
Dan is mijn broer jarig, helaas. Anders was ik wel ff komen kijken. smile.gif
houtworm
ik ben erg nieuwsgierig hoe het er in oss aan toe gaat.
hoop dat er ook en acer one nettop staat. ben wel benieuwt hoe mandriva het daar op doet.
tot 26 september icon_cool.gif
Hans de Hekker
Mooi, hij staat nu ook op http://www.dse.nl/~linuxhcc/

Hans Bollen, Linux coordinator HCC Zuid Oost Brabant (Eindhoven)

icon_cool.gif
HighKing
Wordt het toch nog gezellig! icon_idea.gif
willie
QUOTE(houtworm @ Sep 3 2009, 09:22 AM) *
ik ben erg nieuwsgierig hoe het er in oss aan toe gaat.
hoop dat er ook en acer one nettop staat. ben wel benieuwt hoe mandriva het daar op doet.
tot 26 september icon_cool.gif

Als de acerone van mijn dochter terug is neem ik hem mee, kan je nu al verklappen dat alles werkt zowel oner Gnome als KDE icon_razz.gif
hommel
Het is wel een stukje rijden maar ik kom toch even kijken, ook al om eens te zien wie me altijd zo goed geholpen hebben.
Ik neem even mijn meest eigenwijze laptop mee, misschien word het probleem hier opgelost als er even tijd voor is, maar het zal wel druk worden denk ik zo.
RvP
QUOTE(hommel @ Sep 22 2009, 10:38 AM) *
Het is wel een stukje rijden maar ik kom toch even kijken, ook al om eens te zien wie me altijd zo goed geholpen hebben.
That's the spirit!
QUOTE(hommel @ Sep 22 2009, 10:38 AM) *
Ik neem even mijn meest eigenwijze laptop mee, misschien word het probleem hier opgelost als er even tijd voor is, maar het zal wel druk worden denk ik zo.
De verwachtingen over de opkomst schommelen tussen erg rustig en zeer druk. icon_cheesygrin.gif
Het is voor ons de eerste keer en we zien wel hoe het loopt. Neem die laptop dus maar mee.
PeterM
Tot morgen allemaal cool.gif
RvP
en Hier zie je een beeld(end) verslag van de dag.

Iedereen die meegeholpen heeft te organiseren en de bezoekers allemaal hartelijk dank!

Tot de volgende keer zullen we maar zeggen.

(Wie een zaal beschikbaar heeft mag zich bij mij melden, dan kijken we of we daar gebruik van kunnen maken voor een dergelijk Event in de toekomst).
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.