Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Oud en Nieuw! 2009/2010
MandrivaClub.NL > Forum > Kletshoek
RvP
Oliebollen en appelflappen (of -beignets) al klaar gezet.
Poedersuiker niet vergeten.
Al dan niet alcoholische versnaperingen koud gezet.
Voor de durfals vuurwerk in huis
(de milieubewusten doen daar natuurlijk uit principe niet aan mee).

Alvast allemaal een goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2010.

Wat wordt het?
Achter de pc of 'gezellig' tv kijken.
Laat maar eens even weten wat jullie zoal van plan zijn.

Ik zelf ga in de loop van de avond conferences kijken op tv en als het tegenvalt zap ik van de een naar de ander.
PeterM
Wat ik zoal doe met oud en nieuw.

Werken tot 22:30 uur. Daarna naar huis, naar vrouw en kind. Als ik het volhoud om 00:00 de beste wensen wensen aan vrouw en kind. Hopelijk slaap ik voor die tijd. Morgenvroeg om 6:00 uur weer op. Moet om 7:00 uur weer beginnen op het werk. Om 15:00 uur naar huis en pootjes omhoog.

Itsme
laugh.gif Alleen thuis tot 23u, 12u ff kusje aan het vrouwtje en dan het nest in, want Peet mot wirke murge smiley_funnyface.gif
willie
Lekker switchen tussen de woonkamer en de keuken cq GuidoWeijers en de top2000 cq lekker wijntje en een sigaret icon_cheesygrin.gif
Straks vuurwerk kijken en dan morgen weer de verplichte bezoekjes smiley_funnyface.gif

Allemaal alvast de beste wensen voor 2010 en dat het vel goeds mag brengen.
HighKing
Wij hebben gisterenavond met kennissen gezeten. Nog even Guido Weijers gekeken, was niet ontzettend scherp maar hij maakte er wel een aardige show van. smile.gif
Om 0:00 wat vuurwerk afgestoken en vervolgens rond een uurtje of 3 de alcoholische versnaperingen gelaten voor wat ze waren en te bed gegaan.

Vanmorgen om 11:00 er weer uit om onder het genot van een afbakbroodje en een kopje koffie wakker te worden. icon_idea.gif
superstoned
Mij had een feestje in utrecht. Verkleden verplicht, thema "wat je vroeger wilde worden". Foto's op picasa: http://picasaweb.google.com/jospoortvliet/...feat=directlink

Een paar flessen champagne en een boel gekke mensen resulteerde in elk geval in een leuke avond.
doelman
Allemaal veel goeds voor het nieuwe jaar toegewenst!
Gul Dukat
Beste wensen voor het nieuwe jaar, allemaal.
isadora
QUOTE(Gul Dukat @ Jan 10 2010, 12:15 AM) *
Beste wensen voor het nieuwe jaar, allemaal.

Same 2U GD
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.