Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Synchroniseren
MandrivaClub.NL > Forum > Servers en netwerken
Marcel S
Hallo allemaal,

Heb Mandriva 2010 - KDE4 op mijn computer draaien (naar alle tevredenheid ). Ik heb een aparte partitie waarop ik alle multimedia-bestanden heb geinstalleerd.
Ik heb tevens een server (QNAP-TS110) waar ook al die multimedia-bestanden staan.
Met welk programma kan ik nu vanuit Mandriva deze bestanden regelmatig synchroniseren met die op de server?

B.v.d. voor jullie antwoorden.

Gr. Marcel
mantaray
rsync
setuphervaal
RvP
Grsync
Zync
LuckyBackup

Hun kracht ligt in het feit dat ze allemaal rsync gebruken.
De zwakte; geen van hen ondersteunt synchronisatie van folders over een samba netwerk. dry.gif
doelman
QUOTE(RvP @ Jan 24 2010, 08:23 PM) *
De zwakte; geen van hen ondersteunt synchronisatie van folders over een samba netwerk. dry.gif

Wel als je die Samba shares lokaal mount, met smbmount. Het programma weet dan namelijk helemaal niet dat het een Samba share is wink2.gif
Marcel S
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ga eens kijken of het gaat lukken. Er zit wel een windows-programma bij, maar dan moet ik dat via de comp van m'n dochter gebruiken, en dat is niet de bedoeling he happy.gif

Gr. Marcel
RvP
QUOTE(doelman @ Jan 25 2010, 09:40 AM) *
Wel als je die Samba shares lokaal mount, met smbmount. Het programma weet dan namelijk helemaal niet dat het een Samba share is wink2.gif
Dat is inderdaad de manier, zeker als je een vaste target hebt.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.