Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: juiste subforum
MandrivaClub.NL > Forum > MCNL Feedback
wimedel
Ik pleit er voor, dat bij het starten van een nieuw onderwerp het juiste subforum wordt gekozen. Als voorbeeld noem ik de draadjes over de diverse KDE-releases die in het subforum Desktop Software staan terwijl die m.i. in het subforum Configuratie thuis horen.
groet,
Wim
RvP
Keuze van subforum kan inderdaad soms wat beter.

Soms is het echter wel een moeilijke keuze.
Van de KDE site haal ik deze beschrijving
CODE
KDE is a powerful graphical desktop environment for Unix workstations.

Dat de keuze van subforum soms moeilijk is doet mij wel pleiten voor het volgen van een eenmaal gekozen subforum.
Dus alles over KDE in hetzelfde forum.

Zoeken op het forum voordat er gepost wordt helpt wel.
(wat niet helpt is dat ik steeds errors krijg als ik een zoekopdracht geef smile.gif )
wimedel
In de lijst van subforums staat m.i. goed omschreven waarvoor ieder subforum bedoeld is. Het lijkt mij logisch dat deze omschrijvingen uitgangspunt zijn voor het kiezen van een subforum voor een nieuw onderwerp.
Zo is de omschrijving van het subforum "Configuratie": Systeeminstellingen, KDE, Gnome, window managers en meer.
En de omschrijving van "Desktop software" is: Browser, office, muziek, grafisch, cd/dvd, p2p en andere programma's.
Het lijkt mij dan ook logisch dat alle onderwerpen die betrekking hebben op KDE in het subforum Configuratie worden geplaatst.
Wim
RvP
Dar is inderdaad geen speld tussen te krijgen.
Met z'n allen dus (nog beter) opletten.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.