Tux Brothers
Nov 20 2003, 09:19 PM
Het is zover: we hebben een domeinnaam vast laten leggen en het is geworden........................
WWW.MANDRAKECLUB.NL
Na dagenlang wikken en wegen hebben we de knoop doorgehakt en gekozen voor deze site naam.
We hebben de uitslag van de poll hierin ook mee laten wegen, de uitslag hiervan was overduidelijk !
Het oude domein blijft nog wel even actief maar zal in de komende maanden gaan verdwijnen dus pas je favo maar aan !
Groetjes het www.mandrakeclub.nl team
omafia
Nov 21 2003, 08:49 AM
Mijn voorkeur ging uit naar een andere naam, maar nu ik het zo ziet staan vind ik het hartstikke top hoor.
Ik ben er best trots op dat we een eigen domein hebben.
top hoor :idea: :idea: :idea:
[img]http://members.lycos.nl/dromer22/uppen/club.png[/img]
Peet
Nov 21 2003, 09:25 AM
[quote=omafia][img]http://members.lycos.nl/dromer22/uppen/club.png[/img][/quote]
:

: :

:
ReinoutS
Nov 21 2003, 01:45 PM
Daar begrijp ik werkelijk niks van. MandrakeClub is MandrakeClub.com, en dat heeft [highlight=red:949055ea37]niets[/highlight:949055ea37] te maken met wat wij hier doen. Het leidt daarbij alleen maar tot grote verwarring bij nieuwe Mandrake-gebruikers als ze lid willen worden van de echte MandrakeClub. Dit is vragen om problemen jongens. :|
Alain
Nov 22 2003, 06:34 PM
[quote=ReinoutS]Daar begrijp ik werkelijk niks van. MandrakeClub is MandrakeClub.com, en dat heeft [highlight=red:2546298e96]niets[/highlight:2546298e96] te maken met wat wij hier doen. Het leidt daarbij alleen maar tot grote verwarring bij nieuwe Mandrake-gebruikers als ze lid willen worden van de echte MandrakeClub.[/quote]
Hier is wel wat voor te zeggen, maar als je duidelijk aangeeft wat mandrakeclub.com is kan dit volgens mij ook posistief uitpakken. ;-) In de zin van, nederlandse beginnende gebruikers kunnen hier vragen wat het is en zich vervolgens, als ze het wat vinden, aanmelden. ;-)
[quote]Dit is vragen om problemen jongens. :|[/quote]
Volgens mij valt dat wel mee hoor. ;-)
Nov 23 2003, 12:57 PM
[quote=ReinoutS]Daar begrijp ik werkelijk niks van. MandrakeClub is MandrakeClub.com, en dat heeft [highlight=red:e5dfd80646]niets[/highlight:e5dfd80646] te maken met wat wij hier doen. Het leidt daarbij alleen maar tot grote verwarring bij nieuwe Mandrake-gebruikers als ze lid willen worden van de echte MandrakeClub. Dit is vragen om problemen jongens. :|[/quote]
Nou ReinoutS we hebben dit echt serieus overwogen .
Ik heb zelf ruim van te voren een E-mail naar MandrakeSoft gestuurd om de vragen of we .Nl mochten gebruiken,geen reaktie op gehad .
[quote]AlainS >>Hier is wel wat voor te zeggen, maar als je duidelijk aangeeft wat mandrakeclub.com is kan dit volgens mij ook posistief uitpakken. In de zin van, nederlandse beginnende gebruikers kunnen hier vragen wat het is en zich vervolgens, als ze het wat vinden, aanmelden. [/quote] :idea:
Trouwens ik heb in mijn sig al een heletijd een verwijzing staan om lid te worden van Mandrakeclub.com en in het forum " veel gestelde vragen" staat er een posting over .
En wie weet wat de toekomst ons gaat brengen,je moet niet vergeten Mandrakesoft kan hier alleen maar baat bij hebben.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
klik hier.