Tux Brothers
Nov 25 2003, 01:54 PM
www.mandrakeclub.nl is vandaag verhuist naar een nieuwe server.
Dit omdat we gebruik maakte van een server die gehost wordt door www.computerdummies.nl en wij deze niet meer willen belasten voor ons dataverkeer etc.
We willen bij deze de mensen van www.computerdummies.nl nogmaals bedanken voor de tijd dat we van hun server gebruik mochten maken, en voor alle hulp die ze geboden heeft !
De nieuwe server wordt nu gehost door www.nedlinux.nl en met name willen wij Marc Mes hiervoor bedanken, hij is de man die voor ons alles perfect heeft geregeld .
Marc, namens het www.mandrakeclub.nl team BEDANKT :idea:
ReinoutS
Nov 25 2003, 03:52 PM
<spellingpolitie>Voltooid deelwoord van verhuizen is verhuisd. </spellingpolitie>
Tux Brothers
Nov 25 2003, 03:54 PM
De verhuizing is net afgerond, ook de database is overgezet (die draaide tijdelijk op de oude host) en was de site tijdelijk langzaam.
Het kan zijn dat er postings verloren zijn gegaan, voor zover ik weet zijn het er 2, eentje van RvP en een van mijzelf, sorry hiervoor :wink:
Als je nog onregelmatigheden aantreft m.b.t. de verhuizeing stuur me dan ff een PM.
Tux Brothers
Nov 25 2003, 03:57 PM
[quote=ReinoutS]<spellingpolitie>Voltooid deelwoord van verhuizen is verhuisd. </spellingpolitie>[/quote]
[forumpolitie] Ik denk niet dat het bedoeling van het forum is om steeds met dit soort dingen aan te komen :wink: [/forumpolitie]
Als je het stoort stuur dan iedereen die spelfouten maakt een PM, dan heeft men zelf de keuze om het te lezen of om het te blokken.
omafia
Nov 25 2003, 04:12 PM
Ik ben het met Tux Brothers eens dat het niet de bedoeling om dat steeds te melden, wat maakt het nu uit, ik zou het zelf heel vervelend vinden om dat steeds weer te horen als ik een spelfout maak.
We doen ons best
Peet
Nov 25 2003, 06:01 PM
Ik maak er zo veel . :whistler:
En wat zou het :

: :

:
omafia
Nov 25 2003, 09:12 PM
Niks toch we zitten hier toch ook voor de gezelligheit of is het heid (geintje) :

: :shock: :?
ReinoutS
Nov 26 2003, 08:46 PM
[quote=omafia]wat maakt het nu uit[/quote]
Dat de schrijver van de tekst een stuk minder dom overkomt, om maar wat te noemen. Persoonlijk kan ik me nogal storen aan spelfouten.
[quote]
ik zou het zelf heel vervelend vinden om dat steeds weer te horen als ik een spelfout maak.
[/quote]
Heel simpel op te lossen, gewoon correct Nederlands schrijven!

Desnoods een keer extra nadenken voordat je op OK klikt. Wordt 't heus niet minder gezellig van
omafia
Nov 26 2003, 08:52 PM
Sorry maar als ik hier steeds extra op moet gaan letten dat ik geen fouten maak want anders word ik op me vingers getikt heb ik het wel gehad.
Snap trouwens niet waar je de brutaliteit vandaan haalt op iemand aan te vallen op een schrijffout.
Raar ik heb het gevoel dat het er wel minder gezelliger door wordt als ik weet dat er iemand op me schrijffouten let.
omafia
Nov 26 2003, 09:42 PM
Trouwuns je bekijkd hed maar lekker, ik schreif zoal ik zelluf wil. de groetjies :whistler: :nuke: :idea:
Tux Brothers
Nov 26 2003, 10:20 PM
[quote=ReinoutS]
Dat de schrijver van de tekst een stuk minder dom overkomt, om maar wat te noemen. [/quote]
Leuk dat je zo over mij denkt, ik ben dus dom, maar als ik minder spelfouten zou maken kom ik minder dom over.
Ik denk dat je dit soort opmerkingen voortaan maar beter voor je kunt houden, want als je dit tegen mij zegt zal dat dus ook wel slaan op andere mensen die spelfouten maken !
omafia
Nov 26 2003, 10:30 PM
Ach wie is hier dom, wei neit hoor :whistler:
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
klik hier.