Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Nieuwe Winex
MandrivaClub.NL > Forum > Spellen
Tux Brothers
Deze posting is namens Roderick, vanmiddag was hij Winex aan het installeren en toen kwam hij versie 3.2.1 tegen.
De nieuwe Winex versie 3.2.1 is in RPM formaat te downloaden.
Dit is een CVS versie dus geen officiele, hij werkt prima onder Mandrake.
Je kunt hem hier downloaden:
http://goldenunited.xs4all.nl/wine/

Bedankt Ro :idea:
mark
Tux Brothers,

Ik dacht gaaf, eens kijken hoe een game werkt onder linux, maar als ik winex3 opstart krijg ik dit voor mijn neus ;

usage: winex3 [-bigexe] [-use-pthreads <yes/no>] [[-]-winver <version>] [[-]-debugmsg <debug>] [[-]-version] [[-]-use-dos-cwd <dir>] <application> [application
parameters]

Hoe ga ik nu verder ? het zijn nogal wat parameters, wordt men niet vrolijker van sad.gif of doe ik nog iets verkeerd ?

Mark.
Tux Brothers
Kijk even in de KB, er is een howto voor Winex :wink:
mark
Tux Brothers,

Bedankt, stom van me, ik had er natuurlijk zelf ook, eerst ff kunnen kijken voor het direct hier te gaan vragen, maar Cool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat winex3 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
kan het nog niet geloven dat ik return to the castle zit te spelen, en dat onder Linux, nog ff kijken of bepaalde proggie's hier ook onder draaien, zo ja, dan gaat windschit van de comp af smile.gif smile.gif :idea:

Mark. 8)
mark
Oja, had nog 1 vraag, hoe kan ik nu cheats server meegeven, dus dat "+set_cheats 1" wat je normaal onder winhoos achter je .exe bestand zette ? ik zie namelijk geen mogelijkheid als ik mijn desktop app. bij eigenschappen kijk ?

Mark.
Tux Brothers
Hier heb ik geen ervaring mee, maar je zou het kunnen proberen door ine directory van de game een console te openen en in te typen:
CODE
winex3 spelnaam.exe +cheat

Laat het even weten of dit wekt :wink:

Succes
mark
Tux Brothers,

Natuurlijk laat ik dit weten biggrin.gif elkander helpen komen we veel verder mee in deze wereld 8)
Het werkt prima,prima smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Mark. 8)
bin_jackson
wow, handig! Hier zocht ik al tijden naar, straks effe installeren, ik hoop echt dat het werkt biggrin.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.