Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Help ons Mandrakelinux's interface verbeteren!
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
HJH
13 augustus 2004 - Help ons Mandrakelinux's interface verbeteren!
- Mandrakesoft wil meer weten over wat u doet met uw computer om onze
gebruikersinterface te verbeteren. Vertel ons wat u nodig heeft op deze pagina (Engels) en
help Mandrakelinux de ergonomie en de bruikbaarheid verhogen. De mening van beginners is ook
van groot belang: kent u Linux newbies? Vertel ze te stemmen!

Hendrik-Jan
flying_nomad
Ik heb het welwillend geprobeerd,

had ook echt wel wat te melden, maar die iinterface die ze gebruiken laat je alleen maar multiple-choice vragen invullen, na 10 minuten (!) alles braaf invullen liep het browser (Konqueror) scherm vast.............

Ja fijn, i.p.v dat je kort en krachtig kunt vertellen wat volgens 'jou' verbeterd zou kunnen worden..........allemaal standaard vragen en er komt geen einde aan..........

bijv, het hele gedoe rond de grafische tool 'Software urpm beheer' (langzaam, overbodig uitgesplitst in apart inloggen voor verwijderen, toevoegen, beheer en dan steeds dat opnieuw inladen van de software lijsten...... Ook(!) als je klaar bent en af wilt sluiten)

--

'k gebruik liever nu de console, nadeel is alleen daar dat je niet kunt selecteren welke source bronnen je voorkeur zijn (of het kan wezen dat ik dat nog niet uitgevonden hebt)

dus geen aanrader dit onderzoekje.....................jammer....
ReinoutS
[quote=flying_nomad]
'k gebruik liever nu de console, nadeel is alleen daar dat je niet kunt selecteren welke source bronnen je voorkeur zijn (of het kan wezen dat ik dat nog niet uitgevonden hebt)[/quote]
Daar valt weinig aan uit te vinden. Na een keer doorlezen van urpmi --help zou je moeten kunnen weten dat de '--media' parameter daarvoor bedoeld is...
:|
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.