Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Voor de kiddies
MandrivaClub.NL > Forum > Spellen
sitor
Hallo,

Sinds zo'n 6 maanden ben ik zelf nogal een Mandy fan. Mijn vrouw is er niet zo voor, maar ook niet echt tegen, maar ik ben verplicht nog een WinXP dual boot te laten staan vanwege spelletjes voor de kiddies. Zijn er geen Open Source spellen die gericht zijn op kinderen? Liefst in NL, maar als in een andere taal wil ik desnoods helpen met de vertaling.

Iemand een idee?

Ciao,

Wim
Tux Brothers
Sitor,
Welkom op het forum biggrin.gif .
Voor kids zijn er bestwel leuke spelletjes te krijgen, alleen ligt het wel een beetje aan de leeftijd van je kids :wink:
Als ze zo tussen de 4-8 jaar zijn is er bestwel het eea te krijgen, zijn ze ouder dan kun je Winex installeren op je linux en de meeste populaire windows games draaien.
De vraag is dus hoe oud zijn je kids ?
HJH
Maar ook linux-eigen spellen zijn prima!
Kijk eens op het spellen forum in dit draadje:
http://mandrakeclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=50
Er zijn bovendien aardig wat spellen meegeleverd met Mandy, zoals bijvoorbeeld Chromium en Frozen Bubble.

Hendrik-Jan
Tux Brothers
QUOTE(HJH)
Maar ook linux-eigen spellen zijn prima!
Kijk eens op het spellen forum in dit draadje:
http://mandrakeclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=50
Er zijn bovendien aardig wat spellen meegeleverd met Mandy, zoals bijvoorbeeld Chromium en Frozen Bubble.

Hendrik-Jan

Dat zeg ik :wink:
Kids van 9 willen meer dan de Linux spelletjes, geloof me ik spreek uit ervaring :laugh.gif:
HJH
QUOTE(Tux Brothers)

Dat zeg ik  :wink:  
Kids van 9 willen meer dan de Linux spelletjes, geloof me ik spreek uit ervaring  :laugh.gif:

Hmmm, ik heb hier ook Quake3, unreal tournament en de lucasarts game engine + spellen als day of the tentacle en monkey island draaien (onder Linux)
Is dat wat meer wat je bedoelt?
Kijk anders ook eens naar de spellen van Loki!!!
Die hebben aardig wat goede spellen omgezet naar Linux

Hendrik-Jan
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.