Tux Brothers
Sep 25 2003, 10:59 AM
24 september 2003 - Mandrake 9.2 ISO's eerder beschikbaar voor Clubleden en mensen die bijgedragen hebben! - ISO's van Mandrake 9.2 Download Editie zullen snel beschikbaar zijn voor Clubleden en alle mensen die hebben bijgedragen aan de nieuwe versie (inclusief ontwikkelaars en vertalers), nog voordat ze beschikbaar zijn als pakket of op de publieke mirrors staan.
Tux Brothers
Sep 25 2003, 07:45 PM
Kee ik ga em zoiezo kopen, maar het probleem is alleen dat mn 9.1 het nu zo lekker doet, alles werkt tot aan mn scanner aan toe (HP 4300).
De vraag is dan dus : ga je upgraden ?
Ik denk dat ik het eens ga proberen met een upgrade , hoewel ik normaal gesproken anti-upgrade ben.....
Peet
Sep 25 2003, 07:48 PM
wordt je toch gewoon lid,van de mandy club
aRTee
Sep 28 2003, 03:52 PM
Over upgraden: dat doe ik alleen als ik dingen wil toevoegen (bv cd burner) bij dezelfde versie, van een oudere naar een nieuwere versie upgraden heb ik weleens gedaan, maar uiteindelijk weet je dan niet waar het aan ligt mocht je problemen krijgen...
In elk geval is het goed een extra 6GB (of zo) partitie te hebben, om de beta's en RC's te testen, en om evt andere distro's te proberen.
In het algemeen hou ik dan gewoon die extra 6GB partitie als de nieuwere versie/distro beter bevalt. Dan verwijs ik gewoon in de /etc/fstab naar de juiste /home (die ik bij de alternatieve installaties niet als /home mount) en klaar is kees.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
klik hier.