Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mandrake 10.0 Beta1
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
HJH
22 januari 2004 - Mandrake 10.0 Beta1 is beschikbaar! -
Download hem, test hem en rapporteer bugs... Naast de nieuwe 10.0 Beta1
mogelijkheden, testen we ook nieuwe manieren om bugs te verwerken
met Testzilla/Bugzilla... Meer informatie is op http://www.mandrakelinux.com/en/100beta.php3 deze pagina beschikbaar. Veel succes met testen!

Hendrik-Jan
Tux Brothers
SUPERSTONED !! Rennen !! :laugh.gif:
HJH
:whistler:

Hendrik-Jan
superstoned
waarom zou ik... die beta is al oud, via urpmi heb ik dat allemaal al lang binnen... mrgreen.gif
Presario
Waarom, kde-3.1.95 zit er niet in, USB werkt niet, laatste Xfree geeft niet altijd goede weergave.

Deze beta is te snel, eerst problemen verder oplossen dan een nieuwe release.

Als je naar cooker kijkt zie je het nodige snel veranderen.

Presario
superstoned
ik neem aan dat je het hebt over die beta-cd? logisch dat er problemen zijn, ik wed dat het gewoon een snapshot van de cooker is, waarvan ze ff geprobeerd hebben of ie bootte, en verder nix...
de huidige cooker is vrij aardig, tenminste, hij is redelijk stabiel, en KDE 3.2 RC1 (3.1.95) bevalt mij goed.
Tux Brothers
Ik vind het een hele goede zaak zo !
Stuur jij ook de bugs in Jos ?
superstoned
als ik iets reproduceerbaars vind, wel - voor KDE, dan - heb ik wel een aantal bugjes ingestuurd. en wat wensjes.
van mandrake-specifieke dingen heb ik vaak te weinig verstand om te kunnen helpen, denk ik.
Presario
leuk gedaan, maar cooker heeft kde 3.1.95 NIET compleet, wordt nu hard aan gewerkt!!

Zeker iets anders met kde 3.1.95 gedaan?

Presario
superstoned
er staan bij mij inderdaad nog flink wat 3.1.94 packages op. maar bedenk dat die wel gesynced zijn met de laatste cvs - het zou best wel eens kunnen dat ze niet verschillen van 3.1.95!!!
En de belangrijkste packages zijn toch echt van de RC1. En dat merk je echt goed... (vooral in snelheid)
Presario
wel, als je maar tevreden bent.

wachten tot kde 3.2 klaar si lijkt mij beter!

Presario
superstoned
why wait if you can have it today, and even more unstable???

je moet maar zo denken, m$ maakt zijn software nooit stabiel, en overstappen op linux is makkelijker als het meer lijkt op windoze, toch??? Dus ik zorg gewoon door unstable te draaien dat ik me wat meer thuis voel tongue.gif

Als 3.2 uitkomt, houd ik het denk ik wel daarbij, en dan KAN DE COOKER DE POT OP :whistler:

:heart: ;-)
ReinoutS
Zou iedereen de beta alsjeblieft in het Nederlands willen testen?
Fouten of problemen in de vertalingen kunnen op die manier eerder aan het licht komen...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.