Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Crew gezocht !
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
Anika
.
Crew gezocht !

MCNL zoekt mensen die de club willen steunen. Gewoon mensen die een beetje tijd hebben om aan de club te besteden.
Geen linuxgoeroe's of zo :laugh.gif:, maar gewoon leden die iets willen (terug)doen.

Je maakt dan deel uit van een toffe crew (met toegang tot de crewfora).
Ben jij zo iemand die we zoeken?

MCNL is op zoek naar mensen die rpm pakketjes maken.
Laat je niet afschrikken, zooo moeilijk is het niet en ik ben er van overtuigd dat Korrel en Dansmug je met open armen zouden ontvangen en met raad en daad bijstaan.

Wil je dus iets bijleren, fun hebben met de rest van crew, iets terugdoen voor al de pakketten en/of goede raad die je van MCNL al haalde en ieder ander lid meteen een enorm plezier doen?:

Stuur dan een mailtje/pb naar admin Tux Brothers

en wordt alom aanbeden pakketbouwer van MCNL !

Tevens dank aan Dansmug en Korrel voor al die ohmy.gifk: pakketten die ze ons bouwen :frown:
Rayke
Dag AniKa

Een poos geleden heb ik het eens geprobeerd aan de hand van die download.
Na veel over en weer gepost met onze rpm makers ging het eindelijk goed.
Ik denk dus dat ik wat te dom ben om rpm's te maken, het is zeker niet dat ik niks terug wil doen. Maar ze zouden meer werk hebben met me te helpen dan omgekeerd. wall.gif
Anika
Dat is -zoals dat met alles is- enkel in het begin omdat je dat wat moet leren Rayke.
Als jij bereid bent, zijn wij nog méér bereid om je te helpen en je erdoor te trekken ;-)
Het eerste is het moeilijkste maar elk pakketje gaat makkelijker
en
Promoveren van tester naar maker is perfekt mogelijk :-)
Rayke
Alee vooruit dan, ik voel me beregoed op dit forum en dus zal ik een pb sturen naar Alain.

Jij hebt er een handje van weg om mensen over de streep te trekken hé.
biggrin.gif :laugh.gif:
Anika
Rayke ! :frown:

[img]http://users.telenet.be/anika/gift.jpg[/img]
Rayke
Dankeeeeeeee :?: :?: :?: :?:
Anika
welja, ik d8: hij heeft mij al eens bloemen gegeven, ik geef hem eens een paksken. :laugh.gif: ;-)
elian
ben ook een hele tijd bezig geweest om een rpm te bakken, zonder succes :cry:

dus als er een mogelijkheid is, doe ik zeker mee biggrin.gif
Jan Willem
Is er hier op het forum een handleiding voorhanden om RPM's te maken? Ik wil het ook wel eens proberen.
Anika
ja hoor :-)
http://mandrivaclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4243
ome bos
heb t net maar even doorgelezen en t lijkt me zeer leuk om me hiermee bezig te houden; schrik niet. ben wel echt een beginner en ben me nu net een maandje in het programeren (C++ en Java) aan t storten maar met hulp zal ik zeker een eind komen!!!

mvrgr
Gul Dukat
Ook ik zou het forum de crew graag willen helpen waar ik kan. Met name het maken van rpms lijkt me erg leuk werk. Dus mochten jullie nog mensen nodig en plaatsen overhebben, dan bij deze.
Anika
fantastische reakties allemaal !

vergeet alleen niet jullie kandidatuur naar Alain te pmmen/mailen :-)
Alain
Ik heb al 2 serieuze kandidaten in mijn PB box. smile.gif
Alain
Ik heb nu [s:cd62397db1]3[/s:cd62397db1] 4 kandidaten. smile.gif Stuur mij een PB voor nadere informatie. smile.gif
jeroen
QUOTE(Alain)
Ik heb nu [s:2039aee9b5]3[/s:2039aee9b5] 4 kandidaten. smile.gif Stuur mij een PB voor nadere informatie. smile.gif

Check je PM.. Heb je al een tijdje terug iets gestuurd (en owja, nu staat er Mandriva 2005 LE op..)
Alain
Sorry, je aanmelding is wel al binnen, maar ik ben je vergeten iets terug te sturen. :oops:

Ik ben bezig met een cursus en als dat af is hoor je meer. smile.gif
jeroen
Oke, wacht geduldig af smile.gif
Alain
De cursus is overigens bijna af hoor. smile.gif

Ik ben nog bezig met oplossingen te maken, zodat ik zeker weet dat alles kan :laugh.gif:
Gul Dukat
QUOTE(Alain)
De cursus is overigens bijna af hoor. smile.gif

Ik ben nog bezig met oplossingen te maken, zodat ik zeker weet dat alles kan :laugh.gif:

Ben erg benieuwt overigens. Ben nu ff speciaal een pc aan installeren voor het bakken van RPMs.

Su6 Alain met de laatste loodjes. ;).gif
watjijwil
zijn er ook nog gewone forum bezoekers. :laugh.gif: veel suc6 met het testen is makkelijker dan het lijkt.
jeroen
QUOTE(Gul Dukat)

Ben erg benieuwt overigens. Ben nu ff speciaal een pc aan installeren voor het bakken van RPMs.  

Su6 Alain met de  laatste loodjes.  ;)

Idd, veel Succes
Rayke
Brave ziel onzen Alain.
Mag zeker later aan de rijstpap zitten.
Hopelijk lust hij die. biggrin.gif
scott
hallo,
heb zeer intresse om forum moderator te worden
ben 19jaar (17-08-1988
als je nog zoek
zou ik graag forum moderator willen worden.
en natuurlijk de team komen versterken
evaring heb ik wel een beetje
maar echt 100% ook weer niet,
weet niet dat je daar evaring voor moet hebben?
om forum mod te worden
iniedergeval als je wel evaring moet hebben
houd het van mijn denk ik snel op:o
zou het wel graag willen
als je meer wiilt weten van mijn dan hoor ik het graag

groetjes

Scott
doelman
Momenteel hebben we wel genoeg moderators Scott, maar bedankt voor het aanbod. Deze kan dus ook wel dicht want het is een heel erg oud topic
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.