Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Nieuw Mandrake release proces
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
HJH
2 februari 2004 - Een grote verandering in Mandrake Linux' ontwikkelproces -
"MandrakeSoft heeft vandaag aangekondigd de manier warop toekomstige Mandrake Linux
distributies worden ontwikkeld en uitgebracht, grondig te laten evolueren.
Het doel van dit nieuwe ontwikkelingsproces is om de meeste nieuwe mogelijkheden
te bieden, maar ook de kwaliteit van nieuwe producten te maximaliseren."
- alle gegevens over deze nieuwe evolutie zijn beschikbaar in het hier volgende
http://www.mandrakelinux.com/nl/pr-releaseprocess.php3 persbericht.

Hendrik-Jan
Tux Brothers
Ziet er goed uit, ik had al vernomen dat er zoiets dergelijks eraan zat te komen (van Tex gehoord :wink: ) alleen waren we bang dat het a la Fedora zou gaan worden dit blijkt dus toch niet zo te zijn smile.gif .
Ik weet niet of dit een vooruitgang is qua ondersteuning, er zullen dus veel verschillende versies komen.

Ps er zit een taalfout in de vertaling, die zelf IK zie :wink:
En hoewel de Cooker een groot testetn publiek
:laugh.gif: [/b]
HJH
gefixt.

Danku ;-)

Hendrik-Jan
ReinoutS
:evil: Heb ik dit hele verhaal dubbel zitten vertalen voor mandrakeclub... :evil:
HJH
QUOTE(ReinoutS)
:evil: Heb ik dit hele verhaal dubbel zitten vertalen voor mandrakeclub...  :evil:

Maar... waarom :?:

Was ik je dan voor? :-D

Anders was ik degene die had kunnen copiëren :wink:

Hendrik-Jan
ReinoutS
Maar... waarom

Nouja, ik wist toch niet dat jij de press release aan het vertalen was voor de main website.
Gistermiddag (dinsdag) heb ik die vertaling gemaakt.

De grootste fout zit natuurlijk gewoon bij mdksoft, daar weten ze van mekaar niet wat ze aan het doen zijn. Iedere subwebsite of dingetje heeft weer z'n eigen vertalers, en je moet als vertaler maar net mazzel hebben dat je weet waar je evt. al vertaald materiaal vandaan moet halen. :| Ze zouden gewoon alle vertalingen klaar moeten hebben voordat ze zo'n PR de deur uit doen en die dan meteen in alle talen op alle relevante sites posten.

Maar zie je nog opvallende verschillen tussen onze versies?
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.