Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: 250e Lid op MandrakeClub !
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
Tux Brothers
Zojuist hebben wij het 250e lid mogen begroeten, welkom Orfila !
Peet
Orfila welkom als 250ste lid in onze fora :idea:
Alain
Welkom,

ennuh dit topic : o/ 200 gebruikers o/ is nog geen twee weken oud. ;-)
PiLotCoptEr
Welkom Orfila, misschien dat steeds meer mensen naar Linux gaan en windows dumpen!
HJH
laugh.gif

we zijn mooi op weg zo!
welkom Orfila

Hendrik-Jan
RvP
Mooie groeicurve van het ledenbestand !

Mag ook wel voor zo'n alleraardigste Linux distributie !!

en ook een complimentje voor de vele actieve forumleden !!!

Bij 1000 geven we een feestje? Nodigen we de belastingdienst, Postbank en andere Windows adepten ook even uit voor een kleine demonstratie?
:idea:
Tux Brothers
QUOTE(RvP)
Bij 1000 geven we een feestje? Nodigen we de belastingdienst, Postbank en andere Windows adepten ook even uit voor een kleine demonstratie?

Met zoiets loop ik wel in mn hoofd RVP :wink:
Om een MandrakeClub dag te organiseren met wat leuke dingetjes enzo biggrin.gif
RvP
QUOTE(Tux Brothers)
QUOTE(RvP)

Met zoiets loop ik wel in mn hoofd RVP :wink:
Om een MandrakeClub dag te organiseren met wat leuke dingetjes enzo biggrin.gif

Me is RvP

Iedereen z'n pc mee en hupsakee iedereen geeft/krijgt uitleg hoe ie z'n pc in een netwerk aan de praat krijgt (mij nog niet gelukt)

's maar eens een poll houden waar iedereen woont (provincie/regio aangeven) :idea:
Tux Brothers
QUOTE(RvP)
Iedereen z'n pc mee en hupsakee iedereen geeft/krijgt uitleg hoe ie z'n pc in een netwerk aan de praat krijgt (mij nog niet gelukt)

's maar eens een poll houden waar iedereen woont (provincie/regio aangeven) :idea:

Waar blijft die poll nou RvP ? :wink: Tux Brothers is iemand van: meten is weten 8)
RvP
QUOTE(Tux Brothers)
QUOTE(RvP)

Waar blijft die poll nou RvP ? :wink: Tux Brothers is iemand van: meten is weten 8)

Over polls heb ik al eens uitgevist dat als een gewone Tux dit doet, deze niet op de voorpagina komt. (Verder weet ik niet eens hoe dat werkt).
Een opper Tux kan 'm wel op de voorpagina zetten. En daar hoort ie ook.

PS ook ik ben van meten=weten gilde. :idea:
Peet
300 passeerd :whistler:
Frommel
Als 't in dit tempo zo doorgaat hebben we rond de zomer daadwerkelijk onze eeste MandrakeClub-dag!! biggrin.gif biggrin.gif
Tux Brothers
Ziet er wel naar uit he .... pffff ..... :laugh.gif:
Nou ik heb al een locatie waar we het zouden kunnen houden hoor, dus dat komt wel goed :wink:
Maar ja het gaat inderdaad wel als een tierelier.
Hee Frommel je bent me net voor met die avatar, ik had hem ook al gedownload om hem gaan te gebruiken , hij is leuk he :wink:
Frommel
Ja, ik zag 'm toevallig op LinuxBelgium.net. Heb 'm meteen maar ff 'geleend'. Hahaha. ' :laugh.gif:
PiLotCoptEr
We zitten al bijna (nog 3!) aan de 400! Laten we maar vast inkopen gaan doen voor die MandrakeClub-dag :laugh.gif:!
RvP
Dat loopt allemaal erg vlotjes.

Topic mag van mij hernoemd worden !

"Bijna 400" "op naar de 500 in 2004" zijn wat suggesties.
Netsorcist
Misschien iets stom, maar kan ik ergens zien hoeveelste ik was bij mijn aanmelding ? Ik kan alleen een lijst in alfabetische volgorde terugvinden. :?:
Tux Brothers
Hee ik was de eerste ! :laugh.gif:
PiLotCoptEr
[quote]
"Bijna 400" "op naar de 500 in 2004" zijn wat suggesties.
[/quote]

Ik denk dat we de 750 nog wel halen dit jaar :laugh.gif:!
Tux Brothers
[quote=PiLotCoptEr]Ik denk dat we de 750 nog wel halen dit jaar :laugh.gif:![/quote]
Nou ik denk dat we dit jaar nog wel de 1000 halen :wink:
menno
Wanneer is er een club bijeenkomst? ;).gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.