Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: RPM aanvragen
MandrivaClub.NL > Forum > MCNL RPM aanvragen
Tux Brothers
In dit forum deel kun je rpm aanvragen doen.
Het werk als volgt:
Op de portal zit een knop RPM Aanvragen, als je hier op klikt krijg je een scherm met invul mogelijkheden.
De velden waar een * staat zijn veplicht !
De RPM makers kijken zo nu en dan in deze sectie en bekijken of een aanvraag relevant is.
Zij zullen er dan een status aan toekennen:

IPB ImageAls een aanvraag wordt geaccepteerd en men de RPM gaat trachten te maken.

IPB ImageAls een aanvraag wordt afgewezen met of zonder reden.

Als er niets staat wordt er nog nader naar gekeken.

Het topic wordt automatisch gesloten, mocht er feedback nodig zijn van de aanvrager zal de desbetreffende RPM maker het topic openen en zijn vragen stellen en de aanvrager kan dan reageren.
BTierens
Ik krijg volgende fout als ik op RPM aanvragen klik:

Warning: load_language(/home/sites/mandrake/www/site/cache/lang_cache/en/lang_feed.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/mandrake/www/site/sources/ipsclass.php on line 1667
dansmug
Heb net een aanvraag gedaan en geen problemen. Misschien was het een tijdelijk probleem? smile.gif
BTierens
Ik krijg nog steeds dezelfde melding. http://www.mandrivaclub.nl/site/index.php?act=form is toch de juiste pagina?
doelman
Ik heb het zojuist geprobeerd via de link die jij gaf, en het gaat prima hoor.
BTierens
Met Konqueror krijg ik dezelfde melding. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat het forum bij mij sinds ongeveer een week in het Engels is?
dansmug
(BTierens @ Apr 12 2006, 07:09 PM) [snapback]60382[/snapback]

Met Konqueror krijg ik dezelfde melding. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat het forum bij mij sinds ongeveer een week in het Engels is?

Ja, dat is wel erg vreemd. Staat het forum ook op Nederlands ingesteld links onderaan?
BTierens
Nee, ik had dat menu zelfs nog niet gezien. Als ik het op Nederlands zet kan ik wel een RPM aanvragen.
dansmug
(BTierens @ Apr 13 2006, 08:27 AM) [snapback]60403[/snapback]

Nee, ik had dat menu zelfs nog niet gezien. Als ik het op Nederlands zet kan ik wel een RPM aanvragen.

Inderdaad, het lukt mij ook niet als het Forum in het Engels is. Waarschijnlijk een foutje met die IPB-module. Bedankt voor de melding! Nu nog uitzoeken hoe het op te lossen. smile.gif
ome bos
Ik krijg nu die melding weer, sinds de update, ook in dat topic gesteld.

gr, Douwe
lariek
Hoi,

Krijg ook een foutmelding n.l. , zowel in firefox alsook epiphany.

Parse error: syntax error, unexpected '[' in /home/sites/mandrake/www/site/cache/skin_cache/cacheid_3/skin_request.php on line 52
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.