dansmug
Apr 17 2006, 12:31 PM
Bij mij werkt het niet. Ik heb het geprobeerd op mijn laptop, die reeds Windows en Mandriva bevat. Via het installatieprogramma koos ik ervoor op te installeren op de reeds bestaande partities voor Mandriva. Dit lijkt allemaal goed te gaan, tot Lilo moet worden geïnstalleerd. Lilo wil niet installeren, een reden voor het falen: ": ." Wanneer ik opteer voor Grub, klapt het installatieprogramma er opeens uit. Toen heb ik ook de reeds bestaande LILO in de MBR verwijderd, maar dit hielp ook niet.
kris
Apr 17 2006, 12:41 PM
Kun je exact beschrijven:
* Was het een lege partitie? Was die al geformateerd? Of was het een bestaand mdv systeem? Welk bestandssysteem? Wat was de optie die je hebt gekozen? Was er maar een root partitie of een tweede /home? Sorry voor de vragen, maar om zeker te zijn.... Hoe groot was de partitie? Hoeveel RAM?
* Welke bestanden stonden daarna op de partitie? --> is het kopieren gelukt?
* Kun je het herhalen met een optie *niet* de bstaande mdv partitie te gebruiken?
dansmug
Apr 17 2006, 12:49 PM
* De /-partitie had ik geformatteerd, de /home behouden. Het was dus een bestaande MDV 2006-installatie. Ik heb ervoor gekozen om reeds bestaande partities te gebruiken. De / was 5.7 GB, de /home 3.5 GB.
* De partities bevatten geen bestanden. Wel stond er in /mnt een map 'install' -> deze bevatte o.m. mijn /home-inhoud dus ik vermoed dat dat hetgene is wat geïnstalleerd moest worden.
* Ik ga nu die partities eens wissen, zodat ik alleen nog maar Windows heb. Dit is een situatie die veel nieuwe gebruikers zullen hebben, dus dan kunnen we zien hoe het daar werkt.
kris
Apr 17 2006, 12:55 PM
Wat ik nog niet begrijp is:
was het alleen een bootloader probleem?
is het kopieren wel gelukt?
kris
Apr 17 2006, 01:08 PM
dansmug: voor je het installatie programma start:
het bestand /etc/lilo.conf (dat op de LiveCD is) wissen ....
dansmug
Apr 17 2006, 01:14 PM
Ok, nog eens opnieuw geprobeerd:
* bestaande partities verwijderd: helpt niet. Blijft stuklopen op Lilo.
* /etc/lilo.conf verwijderd: helpt niet. Blijft stuklopen op Lilo.
* nadat alles vastloopt staat er ook helemaal niks op die partities. Het enige wat ik in /mnt vind met inhoud is een map 'install' die volgens mij het te installeren systeem bevat.
Ik ga nu wat voor school werken, dus kan pas straks terug testen uitvoeren.
kris
Apr 17 2006, 01:30 PM
Oke, dan is het geen bootloader probleem, maar het kopieren lukt niet.
Maar waar gaat het mis, hmmmm.
Kan iemand het installtie programma starten in een terminal ...? Kijk ff bij de eigenschappen van het icoontje, daar staat het pad naar de locatie van draklive-install, en dan su, etc.
Misschien zien we dan meldingen...
Ik moest iets wijzigen in de code omdat we een andere structuur met mklivecd hebben ...
doelman
Apr 17 2006, 01:36 PM
Ik heb ook problemen, wanneer ik de bootloader configuratie doe, knaltie er daarna uit. Ik zal het nu in een terminal opstarten om foutmeldingen te traceren.
doelman
Apr 17 2006, 01:39 PM
Ok, wanneer ik bij de bootloader op geavanceerd klik, en mn Ubuntu entry toevoegd, en dan next, knaltie eruit zonder meldingen in de console. Zonder die Ubuntu toe te voegen gaatie wel verder (nog niet helemaal getest).
doelman
Apr 17 2006, 01:42 PM
Update: Wanneer ik niks verander aan de bootloader en op volgende klik, krijg ik: het pakket acpi moet geinstalleerd worden, ik klik op ja, en krijg de melding dat acpi niet geinstalleerd kan worden.
Vervolgens zie ik zoiets als "het installeren van de bootloader is mislukt, de foutmelding is :-"
kris
Apr 17 2006, 01:44 PM
Het zou enorm helpen, als ik wist, OF er op het scherm zoiets te zien is als:
copying files, ben aan het kopieren of zo ?
En hoe lang het duurt, tot je de bootloader config ziet.
Is dat nog aan het begin of na het kopieren?
Sorry, maar ik kan het maar raden .... ik zie helemaal niks hier ;-)
doelman
Apr 17 2006, 01:45 PM
Bootloader config is voor het kopieren, ik zie niks geen foutmeldingen (zie een paar posts hierboven)
Sorry, ik dacht dat ik het wel duidelijk omschreef.
kris
Apr 17 2006, 01:46 PM
(doelman @ Apr 17 2006, 02:42 PM) [snapback]60813[/snapback]
Update: Wanneer ik niks verander aan de bootloader en op volgende klik, krijg ik: het pakket acpi moet geinstalleerd worden, ik klik op ja, en krijg de melding dat acpi niet geinstalleerd kan worden.
Vervolgens zie ik zoiets als "het installeren van de bootloader is mislukt, de foutmelding is :-"
Nog een keer de vraag: is dat *voor* het kopieren begint? Of nog helemaal in het begin?
En heb je de lilo.conf verwijderd van tevoren?
doelman
Apr 17 2006, 01:47 PM
Voor het kopieren, zie hierboven. Lilo.conf verwijderd.
kris
Apr 17 2006, 01:49 PM
(doelman @ Apr 17 2006, 02:42 PM) [snapback]60813[/snapback]
Ahhh - nu. Dus de bootloader is voor het copy gebeuren.
Er ontbreekt een rpm, hij wil het acpi pakkett ...
doelman
Apr 17 2006, 01:49 PM
Ok, datie acpi niet kon installeren kwam doordat ik nog geen internetverbinding had geconfigureerd op mcnllive. Die heb ik nu wel. Wanneer ik nu de bootloader configureer (dat is helemaal aan het begin, voor het kopieren) en gewoon op volgende klik, met de standaard opties, krijg ik de melding (letterlijk):
De installatie van de opstartlader is mislukt. De volgende fout is opgetreden:
: .
Die : . horen er ook bij dus, weird

En wanneer ik Grub kies, knaltie eruit, zonder foutmelding, ook niet in de console
kris
Apr 17 2006, 01:51 PM
Heb je internet werkend op deze PC?
Kun je: urpmi acpi doen?
lilo.conf weg, daarna install in cli starten?
(ff niet grub proberen, dat is weer een ander probleem)
doelman
Apr 17 2006, 01:53 PM
uhm ja, internet werkend, alles wat jij zegt heb ik reeds geprobeerd. Acpi staat erop, lilo.conf is weg, en install in cli levert dus de error van hierboven op, maar in de terminal zie ik niks geen meldingen.
doelman
Apr 17 2006, 01:55 PM
Hmm, Kris, voordat de bootloader config komt, wordt er toch wel IETS gekopieerd. Maar dat duurt maar 2seconden ofzo, dus was me niet opgevallen.
kris
Apr 17 2006, 02:08 PM
Ik zie in de code dat hij bij de lilo installatie heel vroeg probeerd het /etc/fstab bestand te lezen.
Dat is bij ons compleet anders dan bij One.
Kun je /etc/fstab (bestand op de CD) bewerken van tevoren ? De partities and de CD regels eruit halen?
doelman
Apr 17 2006, 02:10 PM
Al maak ik de fstab in de reeds opgestarte live-cd leeg, lost het niets op.
Alain
Apr 17 2006, 02:18 PM
Hier ook hetzelfde probleem.
Ik vind ook niks terug in de terminal of in dmesg ...
kris
Apr 17 2006, 02:22 PM
Dan maar even pauze met testen van de hd installatie.
Ik vind het zo snel niet. Ik moet nu vergelijken of ze missch. andere versies van lilo, initscripts, bootsplash, mkinitrd etc in One hebben dan in 2006, alle pakketten, die betrokken zijn bij deze stap.
kris
Apr 17 2006, 02:44 PM
(kris @ Apr 17 2006, 03:22 PM) [snapback]60827[/snapback]
Dan maar even pauze met testen van de hd installatie.
Ik vind het zo snel niet. Ik moet nu vergelijken of ze missch. andere versies van lilo, initscripts, bootsplash, mkinitrd etc in One hebben dan in 2006, alle pakketten, die betrokken zijn bij deze stap.
Alle pakketten komen overeen. Gelukkig.
... er ontbreekt: drakwizard op MCNLive. Weet niet of dat helpt.
Proberen:
urpmi drakwizard
doelman
Apr 17 2006, 02:49 PM
Helaas, ik heb drakwizard erop gezet, maar nog steeds hetzelfde probleem

:
: .
Ik blijf er in geloven dat het goedkomt Kris
kris
Apr 17 2006, 03:19 PM
(doelman @ Apr 17 2006, 03:49 PM) [snapback]60832[/snapback]
Helaas, ik heb drakwizard erop gezet, maar nog steeds hetzelfde probleem

:
Ik blijf er in geloven dat het goedkomt Kris

haha, Roeland. Ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken. En mijn perl kennis is ook maar bijna Null.
Goed nieuws is, dat nu mijn philosophisch probleem is opgelost. Dat is: mogen wij een installatie programma aanbieden voor een livecd met kde 3.5.2 MDV terwijl Mandriva Soft dat alleen voor betalende 'silver members' beschikbaar maakt (in kiosk) zodat ze hun ontwikkelaars verder kunnen betalen.
doelman
Apr 17 2006, 03:26 PM
(kris @ Apr 17 2006, 04:19 PM) [snapback]60845[/snapback]
Goed nieuws is, dat nu mijn philosophisch probleem is opgelost. Dat is: mogen wij een installatie programma aanbieden voor een livecd met kde 3.5.2 MDV terwijl Mandriva Soft dat alleen voor betalende 'silver members' beschikbaar maakt (in kiosk) zodat ze hun ontwikkelaars verder kunnen betalen.
Maar, wat is het antwoord dan?
jeroen
Apr 17 2006, 03:32 PM
(doelman @ Apr 17 2006, 04:26 PM) [snapback]60846[/snapback]
Maar, wat is het antwoord dan?
Ja, idd, ben ook wel benieuwd, een nieuwe KDE versie is natuurlijk altijd beter!
kris
Apr 17 2006, 03:38 PM
Zolang draklive-install op MCNLive niet werkt, heb ik dat philosophisch probleem niet (meer),

.
Het is trouwens geen probleem elke LiveCD naar een HD partitie te zetten, als je maar weet hoe partities van te voren voorbereiden, wat te kopieren, hoe de bootloader config aanpassen, hoe fstab te bewerken - handmatig dus.
Alain
Apr 17 2006, 03:39 PM
(kris @ Apr 17 2006, 04:19 PM) [snapback]60845[/snapback]
Dat is: mogen wij een installatie programma aanbieden voor een livecd met kde 3.5.2 MDV terwijl Mandriva Soft dat alleen voor betalende 'silver members' beschikbaar maakt (in kiosk) zodat ze hun ontwikkelaars verder kunnen betalen.
Wat is de licentie die eraan hangt? (Afgezien van het feit of het netjes is.
.gif)
)
kris
Apr 17 2006, 03:49 PM
draklive-install is GPL, en zoals alle mdv/drakx tools door hun cvs vrij toegangelijk.
Is geen vraag van legaliteit, maar van: is het netjes tegenover het bedrijf en denken wij dat het MDV zou schaden?
Alain
Apr 17 2006, 03:55 PM
(kris @ Apr 17 2006, 04:49 PM) [snapback]60854[/snapback]
Is geen vraag van legaliteit, maar van: is het netjes tegenover het bedrijf en denken wij dat het MDV zou schaden?
Doe anders een mailtje naar mandriva en verzoek om het te gebruiken. Als ze het echt niet willen hebben reageren ze wel.
ogli
Apr 17 2006, 11:49 PM
Hier lukt de hd-install ook niet. Precies dezelfde meldingen als bij de anderen en ik heb ook precies dezelfde oplossingen geprobeerd.
Installer vraagt na het partitioneren om acpi, lijkt deze dan te installeren en vraagt waar de bootloader terecht moet komen. Bij mij was dat op hda11, want ik wil m'n bestaande bootloader houden. Dan van welke schijf ik opstart (hda of sda), daarna komt het keuzemenuutje voor verschillende bootopties en dan gaat het mis.
Ik deed een installatie op een partitie waarop al een Mandriva-installatie stond; heb deze dus opnieuw laten formateren.
Geen fouten als ik Live Install via de terminal opstart. Dit zegt ie:
/usr/sbin/draklive-install mount: /dev/hda6 already mounted or /tmp/tmp_fs_df busy mount: according to mtab, /dev/hda6 is mounted on /mnt/win_e mount: /dev/sda7 already mounted or /tmp/tmp_fs_df busy mount: according to mtab, /dev/sda7 is mounted on /mnt/win_f mount: /dev/hda7 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy mount: according to mtab, /dev/hda7 is mounted on /mnt/hda7 mount: /dev/hda8 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy mount: according to mtab, /dev/hda8 is mounted on /mnt/hda8 mount: /dev/hda9 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy mount: according to mtab, /dev/hda9 is mounted on /mnt/hda9 mount: /dev/sda1 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy mount: according to mtab, /dev/sda1 is mounted on /mnt/sda1 mount: /dev/sda6 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy mount: according to mtab, /dev/sda6 is mounted on /mnt/sda6 umount: /dev/hda11: not mounted umount: /dev/hda11: not mounted Setting up swapspace version 1, size = 1044574 kB no label, UUID=af6ad7b4-8a7b-4812-9af6-7da88bcac040 Setting up swapspace version 1, size = 1011671 kB no label, UUID=df8d6ff6-87a0-4320-b6f4-e01fab29bd67 mke2fs 1.38 (30-Jun-2005) tune2fs 1.38 (30-Jun-2005) Setting maximal mount count to -1 Setting interval between checks to 0 seconds tar: Removing leading `/' from member names tar: swap: time stamp 2006-04-18 02:15:59 is 6062 s in the future tar: /tmp/ssh-SSDqCX4600/agent.4600: socket ignored tar: /tmp/gpg-yQh8dQ/S.gpg-agent: socket ignored tar: /tmp/.X11-unix/X0: socket ignored tar: /tmp/.font-unix/fs-1: socket ignored tar: /tmp/.ICE-unix/4649: socket ignored tar: /tmp/.ICE-unix/dcop4627-1145312348: socket ignored
doelman
Apr 18 2006, 07:59 AM
Huh vaag, ik zie helemaal niets in de terminal.
dansmug
Apr 18 2006, 08:03 AM
(doelman @ Apr 18 2006, 08:59 AM) [snapback]60942[/snapback]
Huh vaag, ik zie helemaal niets in de terminal.
Heb je 'kdesu ...' gedaan? Doe anders eens als root '/usr/...', dan krijg je ze wel. Ik kreeg dezelfde uitvoer als ogli.
doelman
Apr 18 2006, 08:26 AM
Ja met kdesu, en niet direct als root idd
kris
Apr 18 2006, 09:13 AM
De meldingen tonen inderdaad, dat er geen probleem is. Alles hoort zo.
Het is iets bij de bootloader config stap. Heb ik het goed begrepen dat ie eruit knallt voor lilo wordt geschreven?
Dus, jullie hadden daarna nog een werkende bootloader?
Het gaat hier mis:
use bootloader;
my $bootloader = {};
my $cmdline = cat_('/proc/cmdline');
bootloader::suggest($bootloader, $in->{all_hds},
vga_fb => first($cmdline =~ /\bvga=(\S+)/), #- don't use $1 here, otherwise perl will hit you because of the other "=~" below
quiet => $cmdline =~ /\bsplash=silent\b/,
);
{
local $::Wizard_no_previous = 0;
lilo_choice();
}
... wat weer dit doet:
sub lilo_choice() {
do {
my $before = fs::fstab_to_string($in->{all_hds});
any::setupBootloader($in, $bootloader, $in->{all_hds}, $in->{fstab}, $ENV{SECURE_LEVEL}) or $in->exit;
fs::write_fstab($in->{all_hds});
} while !any::installBootloader($in, $bootloader, $in->{all_hds});
}
met behulp van andere perl scripts in /usr/lib/libDrakX, namelijk bootloader.pm en any.pm en fs.pm
doelman
Apr 18 2006, 09:31 AM
(kris @ Apr 18 2006, 10:13 AM) [snapback]60950[/snapback]
Heb ik het goed begrepen dat ie eruit knallt voor lilo wordt geschreven?
De bootloader wordt nog niet geschreven. De lilo.conf wordt wel aangemaakt. Maar ik kan daarna gewoon booten met mn oude bootloader.
Het knalt eruit met de foutmelding ": . "
Als je Grub kiest knaltie er keihard uit, zonder foutmelding.
kris
Apr 18 2006, 09:46 AM
Oh ja, er wordt een nieuwe lilo.conf aangemaakt? Waar staat ie en kun je de inhoud herinneren?
Dat zou betekenen dat de config wel door gaat ...
doelman
Apr 18 2006, 10:26 AM
Als ik de lilo.conf van tevoren verwijderde, is er na het draaien van het installatiescript weer een nieuwe lilo.conf ja.
Ik kan de inhoud niet geven, zit namelijk op school. Het lijkt mij dat er gewoon de opties die in het script gegeven worden erin staan.
De lilo.conf staat gewoon in /etc/
dansmug
Apr 18 2006, 04:33 PM
Heb nog eens de installatieprocedure doorlopen en heb op enkele dingen gelet:
- er wordt nog geen software geïnstalleerd. Wel wordt een mappensysteem in gereedheid gebracht (het root-systeem met bin, lib, usr, dev, etc, boot, ...). Wat opvalt is dat sommige mappen zoals bin verwijzen naar /union/bin. Andere, zoals /dev, staan op zichzelf.
- er wordt inderdaad een lilo.conf aangemaakt en daar is op het eerste zicht niks mis mee. Ik kan hem jammer genoeg niet plakken, want de livecd weigert op mijn usb-stick te schrijven (alleen maar met de usblive-scripts)
kris
Apr 18 2006, 05:51 PM
Nu ik de precise foutmelding heb (het installeren van de bootloader is mislukt, de foutmelding is :-"), heb ik het script gevonden waar deze foutmelding (in het Engels ..., maar die verschijnt in NL vanwegen locale) kan komen, weet ik tensminste bij welke stap het misgaat.
Waarom weet ik nog niet, pas als ik een lilo.conf zie. Het kan nog van alles zijn. Ontbrekende pakketten, binaries, iets in lilo, en het is ook mogelijk dat onze manier van het opzetten van UnionFS (die anders is dan in Mandriva One) het moeilijk maakt, dat de partities worden gevonden om lilo weg te schrijven. Misschien ook en kwestie welk bestandsysteem jullie hebben gekozen ...
Het zou ook helpen, dansmug, als je aangeeft waar de mappen worden gemaakt (in /mnt/install ??), en welke precies. Dat linken kan een probleem zijn maar ik weet het niet.
Als ik een tweede PC had, zou ik dat heel snel kunnen vinden, door trial en error, dat is: door het aanpassen van het bestand draklive-install.
Aan de andere kant is dat hier nu weer een echte uitdaging zoals bij het testen van de LiveUSB dingen, toen ik zelf helemaal niet van usb kon booten, en wij met John en Roeland alles online moesten doen. Dat waren nachten,

.
Ik begrijp niet waarom je niet op je usb stick kunt schrijven. Je draait de LiveCD ? En die herkent een usb stick niet? Da's niet goed.
dansmug
Apr 18 2006, 06:03 PM
(kris @ Apr 18 2006, 06:51 PM) [snapback]60972[/snapback]
Ik begrijp niet waarom je niet op je usb stick kunt schrijven. Je draait de LiveCD ? En die herkent een usb stick niet? Da's niet goed.
Hij herkent em wel, maar ik kan er niet op schrijven.
kris
Apr 18 2006, 06:09 PM
Je kunt hem niet mounten als root? Snap ik het dat je van CD boot, en de stick pas achteraf inplugt?
Hij is dan gewoon te zien als je het icoontje apparaten opent ...
En je kan ook niet hier gewoon copy and paste in het forum doen?
doelman
Apr 18 2006, 08:04 PM
Ok, ik ga nu de lilo.conf regelen voor jouw Kris.
doelman
Apr 18 2006, 08:22 PM
Ok, IK heb eerst drakwizard erop gezet, de /etc/lilo.conf verwijderd. Vervolgens de install gestart:
[root@localhost mcnl]# /usr/sbin/draklive-install
mount: /dev/hda3 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy
mount: according to mtab, /dev/hda3 is mounted on /mnt/hda3
mount: /dev/hda5 already mounted or /root/.inspect_tmp_dir busy
mount: according to mtab, /dev/hda5 is mounted on /mnt/hda5
Setting up swapspace version 1, size = 509960 kB
no label, UUID=1da7366c-cada-4fb3-900a-c1b78bd626d3
mke2fs 1.38 (30-Jun-2005)
tune2fs 1.38 (30-Jun-2005)
Setting maximal mount count to -1
Setting interval between checks to 0 seconds
tar: Removing leading `/' from member names
tar: swap: time stamp 2006-04-18 23:06:35 is 6635 s in the future
tar: /tmp/ssh-WoHRVc3973/agent.3973: socket ignored
tar: /tmp/gpg-sganBG/S.gpg-agent: socket ignored
tar: /tmp/.X11-unix/X0: socket ignored
tar: /tmp/.font-unix/fs-1: socket ignored
tar: /tmp/.ICE-unix/4063: socket ignored
tar: /tmp/.ICE-unix/dcop4043-1145387294: socket ignored
http://distrib-coffee.ipsl.jussieu.fr/pub/linux/MandrivaLinux/devel/community/i586/media/main/acpi-0.07-6mdk.i586.rpm
installing acpi-0.07-6mdk.i586.rpm from /var/cache/urpmi/rpms
Preparing... #############################################
1/1: acpi #############################################
http://ftp.nluug.nl/ftp/pub/os/Linux/distr/Mandrakelinux/official/updates/2006.0/main_updates/./acpid-1.0.4-6.2.20060mdk.i586.rpm
http://distrib-coffee.ipsl.jussieu.fr/pub/linux/MandrivaLinux/devel/community/i586/media/main/suspend-scripts-1.9.2-1mdk.noarch.rpm
installing suspend-scripts-1.9.2-1mdk.noarch.rpm acpid-1.0.4-6.2.20060mdk.i586.rpm from /var/cache/urpmi/rpms
Preparing... #############################################
1/2: suspend-scripts #############################################
2/2: acpid #############################################
wizcancel at /usr/lib/libDrakX/ugtk2.pm line 497.
[root@localhost mcnl]#
Daarna bevat /etc/lilo.conf:
[root@localhost mcnl]# cat /etc/lilo.conf
# File generated by DrakX/drakboot
# WARNING: do not forget to run lilo after modifying this file
default="linux"
boot=/dev/hda
map=/boot/map
menu-scheme=wb:bw:wb:bw
compact
prompt
nowarn
timeout=100
message=/boot/message
image=/boot/vmlinuz
label="linux"
root=/dev/hda5
initrd=/boot/initrd.img
vga=788
image=/boot/vmlinuz
label="linux-nonfb"
root=/dev/hda5
initrd=/boot/initrd.img
image=/boot/vmlinuz
label="failsafe"
root=/dev/hda5
initrd=/boot/initrd.img
append=" failsafe"
other=/dev/hda1
label="windows"
table=/dev/hda
[root@localhost mcnl]#
Misschien heb je er wat aan
dansmug
Apr 18 2006, 08:39 PM
Chris, ik zal morgen nog eens wat kijken naar die usb-stick. Misschien is het wel een lokaal probleem. Moest de fout blijven optreden, dan zal ik een uitgebreid verslag maken.
kris
Apr 18 2006, 08:53 PM
wizcancel at /usr/lib/libDrakX/ugtk2.pm line 497
Heb je daar op 'Annuleren' gedrukt? Of is ie eruit geknalt?
lilo.conf heeft geen append line. Is dat omdat je de installatie handmatig hebt stopgezet ?
Daarin komt dat acpi gedoe terecht en nog meer, bv splash=blah ...
kris
Apr 18 2006, 08:55 PM
Nog iets, ik zou graag willen weten, wat precies nadat het misgaat in
/mnt/install
zit. Niet alleen de dirs, maar ook of daar bestanden in de dirs zijn ...
doelman
Apr 18 2006, 09:00 PM
Ik heb zelf op cancel geduwd. Hij springt namelijk gewoon weer terug op het bootloader-config scherm, na de : . foutmelding. Ik ga nu kijken in /mnt/install.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
klik hier.