Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Veiligheid van deze Beta (+ andere vraagjes)
MandrivaClub.NL > MCNLive > MCNLive: Nederlands
XplodingForce
Hey,

Ik ben een beetje beta gek (had op windows altijd zoveel beta rotzooi dat ik windows nog langzamer wist te krijgen dan't al was biggrin.gif )
En nu zou ik dus graag de beta van MCNLive willen proberen.

Als ik een nieuwe partitie aanmaak voor MCNLive. En ik zet daar de Beta versie op. Is dat dan veilig (is er dus niet al te veel risico dat ik m'n bestaande installatie op een andere partitie mol?)

Verdere vraagjes:

1) Moet ik een 2e swap aanmaken, of kan MCNLive gewoon van m'n eigen swap gebruikmaken?

2) Wat is de nieuwste versie, Voyager of Shuttle? (I know, tis een n00b vraag ohmy.gif )

Alvast thanks.gif
kris
De iso is er niet meer, beta's verdwijnen soms in de ruimte smile.gif

En hij was ook niet te installeren, omdat het programma het nog niet doet. We zijn nog aan het vechten. En nee, het is helemaal niet veilig op dit moment. De LiveCD als livecd, ja, maar niet om te installeren.

Volgende beta duurt nog een beetje, die heet dan lentekriebels.iso.
XplodingForce
Hahaha, lentekriebels.iso , meesterlijk icon_frown.gif

Hoe bedoel je, "De iso is er niet meer" ?

Dat verdwijnt toch niet zomaar van je server (of een ubuntu-hacker moet jaloers geweest zijn).

Als het installeren niet veilig is test ik het wel gewoon als live-cd, is ook goed.

EDIT:

Ok, ik geloof dat 'k je begin te begrijpen. Hij is gewoon verdwenen van de servers! icon_cry.gif

Hebben jullie hem alleen maar voor admins beschikbaar gemaakt ofzo.

(Maak er anders ff een torrent van, dat lijkt me heerlijk! Maak van een server ofzo een tracker mbv azureus (gaat heel makkelijk, bijna volautomagisch! Dan ben ik je eerste seeder)
dansmug
Nee, ook voor ons is ie weg. ;).gif Ik denk dat Chris eerst een paar foutjes wil wegwerken.
XplodingForce
OK, begrijp ik.

Maar hoelang zal de downtime zijn (Ik zit hier echt te springen om dat ding er hier op te flikkeren, ik love beta's! icon_razz.gif )
kris
Flikkeren hoeft niet, hoor. Onze betas zijn flinke Hollanders ;-)

Je moet gewoon in dit forum gedeelte kijken. Zie je dan een nieuw topic. En waar ze te downen zijn.
Ik wacht ff op KOffice.

***oeps*** ik denk, dat 'flink' niet kan als adjektief in het NL, nou ja. sorry, als daar nu iets vreemds staat. moet je aan wennen bij mij.
XplodingForce
[Mega-super-offtopic]

Volgens mij kan flinke gewoon hoor. Enne anders, voorzover ik weet is dit een NL/BE forum. Belgisch praten (typen) mag toch wel?
(niet dat ik het kan hoor tongue.gif )

[/Mega-super-offtopic]
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.