Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: MCNLive code name: Leuven
MandrivaClub.NL > MCNLive > MCNLive: Nederlands
davo
konfiguraasjesintrum ?
biggrin.gif
kris
Ja, dat is in het Fries :-)

MCNLive Leuven:

ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/man...mcnllive/Leuven
kris
De meeste bugs zijn eruit, NL locale: workaround gevonden. Mijn website heeft al een announcement in het Engels: http://home.tiscali.nl/berenstraat/index.html

Ik moet nu gaan werken, ben er vanavond weer.

dansmug
Ik vind de workaround voor het menu heel goed. Indeling van het menu zit ook goed in mekaar! Er zijn wel nog enkele zaakjes die in het Engels staan, als je nog zin moest hebben om ze te veranderen, dan vraag je 't maar. ;).gif

Voor de rest werk de cd prima! Koffice doet het lekker, ook Kexi ;).gif

Ik hoop echt dat je nog versies blijft maken, ondanks sommige problemen. Misschien moeten we eens een inzamelactie houden, zodat je een tweede test-pc kunt samenstellen. biggrin.gif
doelman
(dansmug @ Apr 24 2006, 12:02 PM) [snapback]61483[/snapback]
Ik hoop echt dat je nog versies blijft maken, ondanks sommige problemen. Misschien moeten we eens een inzamelactie houden, zodat je een tweede test-pc kunt samenstellen. biggrin.gif

Ik heb nog een 350mhz over, met 256mb rolleyes.gif
mzee
Chris,

Gewoon zeggen dat ik zeer enthouisast ben over "Leuven". De naam dekt de inhoud zou ik zeggen. Kwaliteit! Een niveau waar we hier in de Lage Landen fier mogen op zijn.

Heb er nu toch al een paar uur mee gewerkt en alles werkt heel vlot tot nu toe. Zal je ook laten weten als er iets fout loopt.

Moet hier nog enkel aan toevoegen : dank!

Groeten.
Tux Brothers
Wat een fantastische Live CD is het weer icon_idea.gif
Doet het prima op de G40, is 100% compatible, thx Chris goed werk !! icon_frown.gif
PeterM
Ziet er geweldig uit. icon_frown.gif
p.s. Deze reactie komt via Leuven. icon_idea.gif
XplodingForce
Eyyy,

Ik ga em zo eens proberen.
Is dit nou de uitontwikkelde versie van voyager endeavour? (had niet gezien dat die er al was)

if so, is het wel erg snel gegaan!

Greetz, XplodingForce

EDIT: @hieronder, wat een prachtig hoesje! Mooi gemaakt.
PeterM
Snel een hoesje gemaakt:
IPB Image

Afbeelding is groot genoeg om af te drukken als cd-hoesje.
XplodingForce
sorry voor de post die hier stond, het zette bepaalde personen teveel onder druk.
RvP
(XplodingForce @ Apr 24 2006, 04:15 PM) [snapback]61488[/snapback]

Is dit nou de uitontwikkelde versie van voyager endeavour? (had niet gezien dat die er al was)

if so, is het wel erg snel gegaan!

Inderdaad erg snel. Dit weekeinde downloadde ik nog Endeavour, vanavond brandde ik 'm op CD.
Ben ik nou zo sloom, of draait de weeld zo snel wacko.gif
Tux Brothers
(RvP @ Apr 24 2006, 10:32 PM) [snapback]61526[/snapback]

Inderdaad erg snel. Dit weekeinde downloadde ik nog Endeavour, vanavond brandde ik 'm op CD.
Ben ik nou zo sloom, of draait de weeld zo snel wacko.gif

Mischien allebei Ron tongue.gif
RvP
(Tux Brothers @ Apr 24 2006, 11:03 PM) [snapback]61529[/snapback]

Mischien allebei Ron tongue.gif

Allebei? Je bedoeld dat jij ook zo sloom bent tongue.gif biggrin.gif

Ik heb al een PB van Kris mogen ontvangen.
Kris hou je haaks en vergeet niet;
Ook met bowlen ben je een kanjer icon_idea.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.