Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Torcs Race-game
MandrivaClub.NL > Forum > Spellen
Kaneda
Als je op zoek bent naar een race spel voor linux moet je zeker Torcs eens proberen.

Je hebt keuze uit een hele rij van auto's waar je mee kan rijden. Er zijn extra tracks en auto's te downloaden. Je kunt voor verschillende racetype kiezen, van practice tot een volledige race.

De computer-gestuurde tegenstanders in Torcs zijn niet makkelijk te verslaan, maar dat zorgt ervoor dat je het spel uitdagend blijft (je kan altijd nog een snellere auto kiezen :wink: ).

De graphics zijn erg goed vergeleken met andere linux games. Ik heb zelfs gehoord dat er aan multiplay functie wordt gewerkt.

Geinteresseerd? check screenshots en/of download hem op http://torcs.sourceforge.net/
HJH
Goeie tip!

dank je.

Hendrik-Jan
PiLotCoptEr
Wow, echt wel cowl spel!
Ziet er nog mooier uit dan NFS Hot Pursuit II!
RvP
Ik heb Torcs ook ontdekt, maar verder dan het fraaie setup gebeuren kom ik niet.

het beeld na het kiezen van een cicuit is erg donker en r i j d e n is zo traag. Ik heb de nVidia driver en andere zaken draaien wel snel.

Wie heeft er een tip :?:
HJH
gamma correctie?
en weet je zeker dat je de drivers goed ingeladen hebt?
ik heb een ATI 9600 Xt en haal iets van 130fps met 3 tegenstanders (linksboven in het scherm).

Hendrik-Jan
Kaneda
Rvp; je moet ff nvidia driver update draaien moest ik ook doen.
ET draaide ook niet voordat ik die driver geupdate had.
Gewoon ff www.nvidia.com checken.
Krutch
Ik heb het even geprobeerd, maar ik vind het niet realistisch genoeg. Ik ben niet voor niets een sim-racer! En volgens mij zijn er ook geen drivers voor mijn stuur bij Linux dus dan is racen sowieso niet leuk. sad.gif
Anonymous
JOEPI
ik heb tux racer aan de geng
en ik heb de 200 km gehaald henfi ruig spel
Anonymous
mijn snelste start = 70 km per uur
RvP
QUOTE(HJH)
gamma correctie?
en weet je zeker dat je de drivers goed ingeladen hebt?
ik heb een ATI 9600 Xt en haal iets van 130fps met 3 tegenstanders (linksboven in het scherm).

Hendrik-Jan

Heb je een tip voor een progje dat gamma correctie kan uitvoeren.
KGamma bijvoorbeeld?
HJH
Heb je misschien een (of zelfs 2) gamma-correctie opties in je /etc/X11/XFree86-4 bestand?
Ik weet van ATI dat die opties er zijn, van Nvidia weet ik het niet.

Hendrik-Jan
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.