Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Installatie MCNLive
MandrivaClub.NL > MCNLive > MCNLive: Nederlands
jeroen
Welke MCNLive is installeerbaar, wil graag weer Mandriva gebruiken, maar dan wel MCNLive. Zijn ze sowieso wel te installeren, en is dat handig? smile.gif
jeroen
Nevermind, wordt 2007 Alpha...
Gul Dukat
Je zou Mandriva One kunnen proberen. Dit is ook een LiveCD, met de optie om vanaf die LiveCD een installatie te doen.
jeroen
(Gul Dukat @ Jul 22 2006, 04:19 PM) [snapback]67364[/snapback]

Je zou Mandriva One kunnen proberen. Dit is ook een LiveCD, met de optie om vanaf die LiveCD een installatie te doen.

Gul Dukat,
Dat zou ik graag willen. Ik zit te tijfelen tussen MDV One, en MDV 2007. Ik zou mijn RPM tester functie graag weer hervatten, maar kan dat met One? En met 2007?

Groetjes,
Jeroen smile.gif
Gul Dukat
(jeroen @ Jul 27 2006, 07:24 PM) [snapback]67536[/snapback]

Gul Dukat,
Dat zou ik graag willen. Ik zit te tijfelen tussen MDV One, en MDV 2007. Ik zou mijn RPM tester functie graag weer hervatten, maar kan dat met One? En met 2007?

Groetjes,
Jeroen smile.gif

Met MDV One wel, met MDV 2007, ben ik bang van niet. Aangezien MDV 2007 nog steeds in de beta-fase verkeerd en dus, in mijn ogen geen betrouwbare bron kan zijn voor het testen van rpms. Aangezien het nog geen alleszins stabiele uitgave is. Maar dit is natuurlijk wel iets, waar de rpm-bouwers anders over kunnen denken. ;).gif
jeroen
(Gul Dukat @ Jul 27 2006, 07:41 PM) [snapback]67539[/snapback]

mEt MDV One wel, met MDV 2007, ben ik bang van niet. Aangezien MDV 2007 nog steeds in de beta-fase verkeerd en dus, in mijn ogen geen betrouwbare bron kan zijn voor het testen van rpms. Aangezien het nog geen alleszins stabiele uitgave is. Maar dit is natuurlijk wel iets, waar de rpm-bouwers anders over kunnen denken. ;).gif

Tnx for the feedback. Ik houd het wel bij One, ga hem zaterdag of zondag installen, heb een externe lezer nodig, dvd lade heeft het begeven...
kris
Ik heb net het installatie programma klaar om MCNLive Leuven op je HD te zetten.

:-) Is even leuk als Mandriva One.
jeroen
(kris @ Jul 28 2006, 12:43 AM) [snapback]67555[/snapback]

Ik heb net het installatie programma klaar om MCNLive Leuven op je HD te zetten.

:-) Is even leuk als Mandriva One.

HD install progje moet dan toch apart, vanaf de live functie worden gedownload en geinstalled? Zitten er ook nadelen aan? En op welke base is hij gebaseerd?
kris
(jeroen @ Jul 28 2006, 01:20 PM) [snapback]67566[/snapback]

HD install progje moet dan toch apart, vanaf de live functie worden gedownload en geinstalled? Zitten er ook nadelen aan? En op welke base is hij gebaseerd?

Hier:
http://www.mandrivaclub.nl/site/index.php?showtopic=6914

en hier:
http://www.mandrivaclub.nl/site/index.php?showtopic=6361
en hier:
http://www.mandrivaclub.nl/site/index.php?showtopic=6413

Jij wilde installeren, toch?
Ik dacht dat je wist wat je draaid biggrin.gif

kris
MCNLive IS Mandriva. 99,99 % compatible.

De verschillende versies van MCNLive zjn gebaseerd op verschillende MDV edities.
Leuven is: Mandriva 2006 Community.

Was dat je vraag?
jeroen
(kris @ Jul 28 2006, 01:34 PM) [snapback]67568[/snapback]

MCNLive IS Mandriva. 99,99 % compatible.

De verschillende versies van MCNLive zjn gebaseerd op verschillende MDV edities.
Leuven is: Mandriva 2006 Community.

Was dat je vraag?

Ja, ook,
En dat installatieprogramma, moet ik die apart downloaden, vanaf Leuven?

kris
Jeroen,

als je op de eerste link klikt die ik net heb gegeven, is jouw vraag beantwoord,

jeroen
(kris @ Jul 28 2006, 01:42 PM) [snapback]67572[/snapback]

Jeroen,

als je op de eerste link klikt die ik net heb gegeven, is jouw vraag beantwoord,

De laatse vraag:
Ook al heb ik geen 512 Megs ram, kan ik dan ook V2 downloaden van Leuven?

Gutentag, und hertzlich bedankt,
Jeroen
kris
Je boot natuurlijk zonder de copy2ram bootcode. Je kunt met 128 MB RAM booten. Ja, Leuven 2 is goed. De copy2ram is maar een optie. Niet gebruiken als je wilt installeren of als je minder dan 512 MB RAM hebt.

Ik heb het installatie programma uitgevoerd op een:

Pentium III, 450 MHZ, 192 MB RAM, langzame harddisk. Hele installatie process duurde 10 minuten.
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.