Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mandrake Linux 9.2 kan vanaf nu besteld worden!
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
Tux Brothers
6 oktober 2003 - Mandrake Linux 9.2 kan vanaf nu besteld worden! - Het is geen groot geheim dat Mandrake Linux 9.2 in de komende paar weken zal worden uitgebracht. Wacht niet langer, bestel uw pakket vandaag nog dan bent u een van de eersten die Mandrake Linux 9.2 ontvangt wanneer uit uitgebracht wordt! MandrakeClub leden komen in aanmerking voor een directe korting van 20% op Mandrake Linux 9.2 producten door nu al te bestellen. Om meer te weten te komen over de Mandrake Club en hoe u lid wordt, gaat u naar deze pagina.
Peet
1 x mandrake 9.2 aub
tux
Wie van jullie is reeds lid van de MadrakeClub en biedt het zoveel voordeel smile.gif Wat is het voordeel van een gekochte 9.2 tov 9.1. Mijn 9.1 heb ik gewoon gedownload en heb inmiddels aardig wat rpm's binnengehaald en geinstalleerd.
Uiteraard ondersteun je wel de community met kopen :wink:
Tux Brothers
Ik ben geen lid, als steun ga ik de distro kopen, ik denk dat ik hem toch van de FTP afhaal.
Frommel
QUOTE(tux)
Wie van jullie is reeds lid van de MadrakeClub en biedt het zoveel voordeel   smile.gif Wat is het voordeel van een gekochte 9.2 tov 9.1. Mijn 9.1 heb ik gewoon gedownload en heb inmiddels aardig wat rpm's binnengehaald en geinstalleerd.
Uiteraard ondersteun je wel de community met kopen    :wink:

Dat zou ik ook wel is willen weten. Twijfel eigenlijk al een tijdje over het wel of niet lid worden van die MandrakeClub.
Maar goed, ik ben dermate tevreden over m'n (download-versie) Mandrake 9.1 dat ik zeker dat Powerpack 9.2 ga kopen. Heb ik ook m'n steentje bijgedragen! :wink: :idea:

Gr,Rene
tux
Heb een aantal mnd geleden 9.0 gekocht. De 9.1 bied m.i. aardig wat meer. Alvorens ik de 9.2 aanschaf wil ik eerst wel weten wat daadwerkelijk de voordelen zijn. Heb de 9.2 rc2 gehad maar was niet onder de indruk van de voordelen voor zover ze er al waren. Als je nu lid wordt kan je de 9.2 al downen maar hoe gaat dat financieele gedeelte dan? Heb alleen giro. smile.gif
Peet
Ik heb me gisterren lid gemaakt,en betaling kan gewoon via telebankieren
tux
Zodra je jezelf lid hebt gemaakt kan je dan ook direct downloaden enzo?
Frommel
Ben wel nieuwsgierig naar al die extra's die je bij het Powerpack krijgt (veeel software, boekjes). Ga ik niet bestellen hoor! Koop ik gewoon bij ComputerCollectief, zit hier vlak bij. :wink:
Voordat ik lid wordt van die club wil ik eerst is wat ervaringen horen van mensen die al lid zijn... :?:
Peet
Nee .eerst krijg je nog een betalingsbevestiging en een wachtwoordt dacht ik.
Tux Brothers
Ik ga die Pro Pack kopen waarom? Kijk hier maar eens naar:
http://www.mandrakesoft.com/products/92/comparison
Der zit standaard VMWare bij en DIE wil ik heeel graag hebben :wink:
Ook een virus scanner zit erbij, en andere toffe software zoals Arkeia backup.
Ik vind de prijs van € 69,= echt een kooppie
Peet
En ik.....ik was vergeten dat ik nog een maand ondersteuning te goed had .omdat ik mijn 9.1 gekocht heb.Dus heb me net ff aangemeld bij de mandrakeclub
tux
Ik ga die Pro Pack kopen waarom? Kijk hier maar eens naar: http://www.mandrakesoft.com/products/92/comparison
Der zit standaard VMWare bij en DIE wil ik heeel graag hebben
Ik vind de prijs van ? 69,= echt een kooppie

Voor 69 eurootjes is het wel een kompleet pakket.
Maar waarom een virusscanner huh.gif Ik dacht dat dit niet nodig was onder Linux. De andere progs zijn wellicht voor diegene handig die er mee werken. Heb er nog niet eerder van gehoord.
Tux Brothers
QUOTE(tux)
Maar waarom een virusscanner huh.gif Ik dacht dat dit niet nodig was onder Linux. De andere progs zijn wellicht voor diegene handig die er mee werken. Heb er nog niet eerder van gehoord.

biggrin.gif Omdat in de powerpack ALLE tools zitten om een server te bouwen, je kunt dus de mail laten scannen voor gebruikers die met het alternatieve OS werken :wink:
Dat Arkeia backup waar ik het zojuist over had, is eigenlijk een serverpakket met een remote console, dat weet ik, omdak um ook al onder Redhat heb lopen :wink:
tux
voor de enkele desktop niet nodig dus, toch :whistler:
Tux Brothers
Ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doen uiteraard :wink:
Peet
Volgens mij als je clublid bent ,kun je deze progs ook downen.

Volledige toegang tot commerciële toepassingen die normaal gesproken alleen beschikbaar zijn in (Power)packs. Meer dan 1300 rpm-pakketten van hoge kwaliteit die gebouwd & en getest voor Mandrake Linux en die met een enkele muisklik geïnstalleerd kunnen worden. Onder deze toepassingen zitten onder andere eenvoudig te gebruiken web-browser plugins, Java, krachtige commerciële toepassingen, demo versies, software drivers en nog veel meer
Frommel
QUOTE(tux)
Ik ga die Pro Pack kopen waarom? Kijk hier maar eens naar: http://www.mandrakesoft.com/products/92/comparison  
Der zit standaard VMWare bij en DIE wil ik heeel graag hebben  
Ik vind de prijs van ? 69,= echt een kooppie

Voor 69 eurootjes is het wel een kompleet pakket.

Absoluut! Veel value voor weinig money! :wink:
Was net in de pauze ff bij Scheltema, daar zag ik (de nieuwe) SuSE 9.0 Professional staan, kost tegenwoordig ook alweer 95 euri. Dus die 69 euri voor het PowerPack lijkt me zeer scherp...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.