Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Flood control
MandrivaClub.NL > Forum > MCNL Feedback
HighKing
Als ik bijvoorbeeld een topic of pm lees, en daarna op "nieuwe berichten" klik, krijg ik nogal eens een Flood control melding, best irritant eigenlijk. Kan dat niet ietsje soepeler ingesteld worden? (bijvoorbeeld pas na 3x snel achter elkaar op een link klikken ipv meteen de 2e keer al?)

rolleyes.gif
doelman
Ik heb die melding werkelijk nooit meer. Kan me herinneren dat Dansmug het ooit is voor moderators had uitgezet..?
Tux Brothers
Gewoon 1x op nieuwe berichten klikken daarna alle nieuwe berichten (die je wilt lezen) in een nieuwe tab laten openen ;).gif
Scheelt je ook een hoop klikken biggrin.gif
HighKing
Klacht: Mijn w.c. spoelt niet door
Oplossing: Gewoon met emmers water doorspoelen meneer, dan heeft u daar geen last van, en hoeft u ook niet op die vieze knop te drukken...

Ghehehe tongue.gif
dansmug
't Heeft met tijd te maken. Als je op x seconden twee keer dezelde actie doet, krijg je dat. Ik heb het wat aangepast smile.gif
Kareltje
Of wat minder nerveus klikken, mwoehahahaha! icon_cheesygrin.gif
HighKing
(Kareltje @ Jan 18 2007, 09:33 PM) [snapback]77556[/snapback]

Of wat minder nerveus klikken, mwoehahahaha! icon_cheesygrin.gif

tongue.gif

Je zal het maar 'druk' hebben op je werk razz.gif
Tux Brothers
(HighKing @ Jan 18 2007, 12:57 PM) [snapback]77534[/snapback]

Klacht: Mijn w.c. spoelt niet door
Oplossing: Gewoon met emmers water doorspoelen meneer, dan heeft u daar geen last van, en hoeft u ook niet op die vieze knop te drukken...
Ghehehe tongue.gif

Lekkere vergelijking......
Het is meer van:ik ben net geweest en nu moet ik 10 seconden wachten voordat ik weer door kan trekken... ;).gif
Als je een vergelijking maat doe het dan goed! icon_cheesygrin.gif
HighKing
tongue.gif
HighKing
Sorry, de administratie heeft het flood controle beperkt. Wacht minimaal 20 seconden voordat je opnieuw probeert.
icon_cry.gif
dansmug
Wanneer krijg je dat?
HighKing
(dansmug @ Mar 30 2007, 08:01 PM) [snapback]82043[/snapback]
Wanneer krijg je dat?
Toevallig zojuist nog natat ik een topic gelezen had, en op "Nieuwe berichten" klikte sad.gif
Overigens de laatste dagen wel vaker, en op verschillende (Linux en Windows) machines.
davo
Je bent gewoon te snel! smile.gif
HighKing
(davo @ Apr 2 2007, 08:59 AM) [snapback]82162[/snapback]
Je bent gewoon te snel! smile.gif
icon_cheesygrin.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.