Hoi lieve mensen,
de afgelopen weken is MCNLive wat bekender geworden, door de versies Cherbourg en VirtualCity.
MCNLive (de naam is btw een uitvinding van dansmug, als ik het goed heb) had helaas nooit een vast logo. Wat nu gebeurt is, dat bepaalde websites gewoon een logo nemen, of ook van logo wisselen (zo gebeurt met distrowatch), ik vind met google rond de vier of vijf verschillende logo's.
Peter had ooit een logo ontworpen. Hoewel het heel mooi is, was ik er niet 100% overtuigt.
Ik heb nu zelf zitten knutselen. Gedachten waren: het moet eenvoudig zijn, ook als klein image worden herkend ... Voor een professioneel ontwerp betaal je snel veel geld, dat was dus geen optie. (Liefst had ik een logo met een vliegende vogel aan de hemel, een meeuw of een falcon, of zoiets, maar ja, om zoiets te doen heb je een kunstenaar nodig, een grafisch ontwerper.)
Bij deze dus, mijn basis logo, voor het begin in een kleur (zwart), maar het kan ook met blauw, orange, geel als basis kleur.
Hier te zien:
http://www.mcnlive.org/years.htm
(edit: pagina verwijderd)
MCNLive is niet alleen mijn product, maar een product van Mandrivaclub.nl. Daarom graag jullie meningen, voorstellen, kritiek ...
Of iemand die een ander idee heeft?
--chris