Ik zou graag ook ergens mee mee willen helpen. Ik heb lang geen Mandriva/MCNLive gebruikt, maar nu begint het toch weer te kriebelen. (nooit verwacht, ik heb het maar'n paar maanden gebruikt, maar het werkte gewoon zo fantastisch!

)
Ik heb niet zo heel veel kennis van zaken helaas. Wel heb ik (voor dingen die ik leuk vind dan

) vrij veel tijd.
Wat ik kan, en zeker niet kan:
Wel:
*Webpagina's aanpassen en grotendeels zelf maken (zowel CMS als gewoon HTML, geen PHP/MySQL oid helaas)
*Testen op bugs, testen van installeren van dingen (ook op HDD, test partitie is geen probleem) en andere testen. Niet heel erg specifieke ingewikkelde linux zaken, maar over software/drivers installeren op linux heb ik genoeg verstand van zaken.
*Een beetje vertalen. Mijn kennis van Engels is niet fantastisch. Maar teksten vertalen zou vrij redelijk moeten lukken, en foutjes opzoeken in bestaande teksten ook wel.
*Engels typen gaat redelijk. Zoals hierboven ook, ik beheers de taal, maar niet fantastisch. Helpen bij problemen zou best moeten lukken in het Engels.
*MCNLive op USB: Geen probleem, ik heb binnenkort ook ergens een USB stick voor nodig, en dan een extra 1GB USB stickje erbij is geen probleem, die paar euro.
*Ik heb vrij veel algemene kennis van zaken. Enkele maanden lang heb ik full time op Mandriva gewerkt. Daarbij heb ik:(met hulp van dit forum

): (Videokaart)Drivers geinstalleerd (ATI), Software geinstalleerd (Zowel URPMI als RPM als .tar.gz en zelf compileren), veel algemene kennis opgedaan over Mandriva/Linux, te veel om op te noemen en kan ik redelijk goed overweg met de konsole.
Niet (helaas):
*MDV kernel compileren. Ik sta volledig open om hier meer over te leren en heb er ook wel eens wat over gelezen. Wat ik ervan gelezen heb lijkt het niet extreem moeilijk, maar wel een flinke (tijdrovende) klus. Zeken niet iets wat ik niet kan leren.
*Dedicated test systeem. Ik heb hier een HDD die groot genoeg is waarop ik test partities kan aanmaken, dat is absoluut geen probleem. Maar ik heb niet het geld/de middelen om hier een volledig MCNLive test systeem te hebben.
Over tijd: Ik heb redelijk wat tijd. Gemiddeld een uurtje per dag, en iets meer in het weekeinde zou toch wel moeten lukken. Misschien is het uiteindelijk iets minder, misschien iets meer, maar zoiets. Ik ben zeker wel gemotiveerd om dit een tijdje te doen. Het is niet zo dat ik iets een weekje ga doen en er dan weer mee op houd. Ik wil toch zeker enige maanden mee helpen en waarschijnlijk wel flink langer
(Deze post lijkt nu net een soort CV zeg

)
Zeg maar wat jullie er van vinden. Kunnen jullie mij gebruiken? Zo ja, waarvoor? Of is het helemaal niets? Vertalen lijkt mij niet echt fantastisch om te doen, ook ben ik er niet echt goed in. Helpen bij sites/testen/verder alles wat een beetje technisch is lijkt mij erg leuk. Op het gebied van computers heb ik vrij brede interesses (van Photoshop tot Programmeren en van Hardware tot Kernels compileren), eigenlijk vind ik alles wel leuk om te doen / te leren.