Helaas heb ik nu dit probleem:
Ik boot MCNLive vanaf CD, nu kom ik bij het nieuwe isolinux bootscherm (dat erg mooi is trouwens!).
Hier maakt het niet uit welke optie ik kies, ik heb alle opties geprobeerd (behalve Boot from USB).
Als ik nu verder ga (met <enter>) dan krijg ik een zwart scherm. De CD stopt te draaien, maar mijn beeldscherm en pc blijven wel aan, ik krijg alleen niets meer dan een zwart scherm. Geen enkele toetsencombinatie helpt, deze heb ik geprobeerd: enter, backspace, escape, alle voorgaande met control, alle voorgaande met alt, alle voorgaande met control en alt en al deze dingen met F1. Er gebeurt gewoon helemaal niets.
Het gedownloade bestand was goed, ik heb een md5sum check gedaan en bij het branden van de CD (d.m.v. IMGburn onder windows) waren geen complicaties.
Dit is mijn systeemconfiguratie:
Dell Dimension 5150
Processor: Pentium 4 Model: 630, 3GHz
Intern geheugen: 1GByte (2x512MByte)
Harde schijf: 250GB SATA (7200RPM)
CD/DVD drives: 1 DVD brander en 1 CD lezer
Videokaart: 256MB ATI RADEON X600 Hypermemory (Deze verdenk ik de oorzaak te zijn van het probleem. Het is een speciaal ATI kaartje van Dell. Geen enkel merk heeft een X600 Hypermemory editie, alleen Dell toen ik deze PC kocht. De kaart werkt gewoon goed met de laatste drivers onder windows, en een jaar geleden werkte die (na veel gedoe) goed onder linux.)
Toetsenbord: Logitech G11
Muis: Logitech G5
Ik hoop dat dit genoeg info is? Zo niet, zeg het maar. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? En hoe is het eventueel op te lossen? Ik hoor het wel