Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: hoe een hp ipaq rx3715 van windows verlossen?????
MandrivaClub.NL > Forum > Overige
adhd
kan iemant me vertellen hoe ik een hp ipaq rx3715 moet flashen ???
of hoe ik hem totaal format. zo dat ik mandriva icon_idea.gif er op kan zetten
bye.gif windows icon_cry.gif komt me mijn keel uit!!!!! sad.gif

als iemand weet hoe, pleaz mail me!!
greatz adhd

trip229@hotmail.com

mad.gif bill gates sucks!!!! mad.gif bye.gif
doelman
Even in het "overige" forum geplaatst. Dit heeft namelijk niets met MCNLive te maken. Ik wens ook een andere houding, microsoft afzeiken hoeven we hier niet te doen ;).gif
Ik vraag me af of Mandriva, en uberhaupt Linux, wel op dat ding draaiend te krijgen is.
Welkom, overigens.
mr rogers
Er blijkt (na wat gezocht te hebben op google) wel een project bezig te zijn:
http://www.handhelds.org/projects/rx3715.html

Maar veel zul je er voorlopig niet aan hebben vrees ik.
Overigens denk ik dat, als het zou kunnen, linux op zo'n handheld krijgen een moeilijke klus is. En dat je al vrij veel over linux moet weten.

Uit je houding te begrijpen denk ik dat jij nog niet (lang) met linux bezig bent op een gewone computer ofzo. Direct linux op een handheld willen lijkt me dan ook een hachelijke onderneming.

en verwijder misschien je email-adres uit je post want er zijn genoeg bots die het internet afspeuren om emailadressen te verzamelen voor spamdoeleinden ;).gif
verkerkbr
Linux op een Ipaq Pocket PC is in het verleden al regelmatig toegepast.

Gewoon even zoeken op Ipaq Linux. De informatie is dan wel hoofdzakelijk in de engelse taal.

Ondanks feit dat Tom Tom navigator zelf werkt op basis van Linux, is voor gebruik van Tom Tom software op de Ipaq Windows CE nodig.

Synchroniseren met agenda systemen en navigatie software dat was (is?) de bottle-neck.

Groet,

Bram

verkerkbr
Instructie "Running Linux on an Ipaq" afkomstig van IBM

http://www.ibm.com/developerworks/linux/library/l-ipaq.html
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.