Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Forum-update
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
dansmug
Belangrijk: Vanaf nu moet je opnieuw inloggen met je gebruikersnaam, en niet langer met je e-mailadres. Excuses voor het ongemak.

Normalerwijze vindt er morgen (zondag) een grote forum-update plaats. Hierdoor zal het forum gedurende de dag waarschijnlijk gedurende langere tijd offline zijn. Bij dezen bent u hier toch al van op de hoogte.

Groet van het MCNL-team

Update: De update is voorspoedig verlopen. Kans is uiteraard reëel dat er nog kleine foutjes zijn. Gelieve deze dan te melden in het MCNL Feedback-forum.
Tux Brothers
Veel succes Steffen ! smile.gif
Gul Dukat
Idd, veel succes, Steffen. smile.gif
HighKing
Heel veel succes, maar dat gaat vast goed komen icon_idea.gif
MauRice
Ik niet hoelaat je begint maar...
Veel succes, Steffen.
Het zal zeker allemaal dik in orde komen.

Groetjes,
MauRice
PeterM
ziet er allemaal heel gelikt uit. Mijn complimenten. Misschien ook een goed moment om de poll voor Mandriva 2007 van de portal af te halen of te vervangen voor Mandriva 2008. ;).gif
MauRice
Inderdaad ziet er goed uit.
Even wennen aan het uiterlijk.

Tussen haakjes, ligt het bij mij of is het algemeen dat de 'scroll-down' menutjes niet werken.
Niet dat ik ze vaak gebruiken de lettertypes etc.....

Groetjes,
MauRice

doelman
Ziet er zeer goed uit, leuke nieuwe features ook:)
dansmug
Maurice, hier geen enkel probleem met dropdown menu's. Heb je misschien restricties staan ivm javascript?
MauRice
QUOTE(dansmug @ Sep 9 2007, 05:11 PM) *
Maurice, hier geen enkel probleem met dropdown menu's. Heb je misschien restricties staan ivm javascript?

Bedankt voor de tip.
Moet nog wel zien te vinden waar het aan lig.
Op het eerste gezicht zie ik geen verschillen in instellingen tussen mijn systemen, maar op de ene werkt het bij de andere niet.

Groetjes,
MauRice

Gefixt:

Even de optie java-script uit- en weer aanzetten. Raar maar waar.
HighKing
Nu je toch zo lekker aan het updaten bent, wellicht wordt het eens tijd op de poll op de frontpage te updaten? laugh.gif
dansmug
Dat iemand een nieuwe poll begint ;).gif Is gewoon een spiegel van een poll op het forum.
Zeeuw
Nog een foutje: bij de moderators en ander bijzonder personeel staat niet alleen het "Moderator" in een andere kleur, maar ook de rest van de gegevens.
Voor de rest is het weer allemaal een beetje anders. Wat me het meest opviel is dat sommige teksten nlu dikgedrukt of onderstreept zijn.
Daarnaast zie ik nu ik aan het posten ben dat de rechter-rand niet goed staat. Bij dat blauwe balkje ontbreekt er een rand en ook vanaf bericht opties ontbreekt er een rand. Het is een beetje moeilijk om het te omschrijven dus kijk zelf maar smile.gif
Bij de smiley's ontbreekt hier ook de rechter rand.
Nog een klein schoonheidsfoutje misschien: tussen de regel wat aangeeft waar je nu zit ( MandrivalClub.NL > Forum > Nieuws > Forum-update) en de tabel waar de inhoud in zit, zit een lege regel, ik weet niet of die daar hoort?

Edit: bij mij werken de scroll menu's ook niet. Firefox 2.0.0.6. Zelf heb ik niets aan javascript veranderd.
dansmug
Zeeuw,

- moderators e.d.: begrijp niet wat je bedoelt smile.gif
- bij het posten: kan ik niet reproduceren (screenshot ?)
- smileys: idem
- witregel: weet niet of het de bedoeling is, maar vind het zeker niet verkeerd
HighKing
Dansmug, wat Zeeuw bedoeld over de tekstkleur onder moderators e.d. is het volgende:

Bij jou zie ik nu dit:
Groep: Root Admin
Sinds: 24-August 04
Van: Langdorp
Gebruiker Nr.: 1,191

En dat zou het volgende moeten zijn:
Groep: Root Admin
Sinds: 24-August 04
Van: Langdorp
Gebruiker Nr.: 1,191
Dus enkel "Root Admin" in het blauw, en de rest niet ;).gif
PeterM
QUOTE(dansmug @ Sep 10 2007, 06:58 PM) *
Dat iemand een nieuwe poll begint ;).gif Is gewoon een spiegel van een poll op het forum.

Ik kan hem niet vinden, zodat ik weet waaronder ik hem kan aanmaken.
Zeeuw
QUOTE(HighKing @ Sep 10 2007, 11:17 PM) *
Dansmug, wat Zeeuw bedoeld over de tekstkleur onder moderators e.d. is het volgende:

Precies. Alleen zie ik dit ook bij moderators, zoals PeterM, maar dan in het groen, net als het woord moderator.

Dan nu een screenshot:

Je moet wel goed kijken, het scheelt namelijk maar een paar pixels soms, maar toch, het is niet perfect ;).gif
WillemV
Bij mij werken de scroll menu's na de update van MandrivaClub in Firefox en Konqueror ook niet meer. Het uit en aan zetten en veranderen van de restricties van javascript heeft geen effect. Als ik Firefox of Konqueror in een terminal opstart krijg ik geen meldingen wanneer ik een scroll menu aan klik.

Ik heb geen problemen met javascript op andere sites opgemerkt.
willie
QUOTE(dansmug @ Sep 8 2007, 10:30 PM) *
De update is voorspoedig verlopen. Kans is uiteraard reëel dat er nog kleine foutjes zijn. Gelieve deze dan te melden in het MCNL Feedback-forum.

Post foutjes op de door Dansmug aangegeven link, dan houden we het overzichtelijk. icon_idea.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.