BJC2007
Oct 9 2007, 09:28 PM
Klik hier! (zij het met bugs, maar ik heb geen aankondiging gelezen dus)
BJC2007
Oct 9 2007, 10:31 PM
Het is echt zo, ik heb dit bij about:plugins staan;
Shockwave for Director Bestandsnaam: np32dsw.dll.so Macromedia Shockwave for Director Netscape plug-in, version 8.5 MIME-type Beschrijving Achtervoegsels Actief application/x-director Shockwave Movie dir,dxr,dcr Ja
HighKing
Oct 10 2007, 08:10 AM
Wat is het voordeel daarvan?
Ik ben volgens mij nog nooit een site tegen gekomen, die een shockwave nodig had.... wel flash natuurlijk, maar geen shockwave.
BJC2007
Oct 10 2007, 11:21 AM
Tja, als je het zelf positief inziet zal het in je voordeel zijn, maar het zou best kunnen dat ze het met flash ook zouden kunnen doen, ik weet niet of er een groot verschil in zit, dat zou je op google moeten zoeken, feit is wel dat er veel (jonge) mensen zijn die dit zullen waarderen. kijk maar op
shockwave
dansmug
Oct 10 2007, 03:38 PM
Sinds wanneer is dit? De nieuwe versie van Mandriva?
HighKing
Oct 10 2007, 03:51 PM
QUOTE(BJC2007 @ Oct 10 2007, 12:21 PM)

Tja, als je het zelf positief inziet zal het in je voordeel zijn
Ik ben er ook zeker niet negatief over... ik vraag me gewoon af waar het voor is
BJC2007
Oct 10 2007, 05:32 PM
Dit is omdat er misschien veel vraag naar was, en ze hebben het gewoon geporteerd naar linux. Ik was er niet echt op gebrand maar als je de verschillen leest, dat je een file kunt uploaden is wel iets luxer dan flash. Verder is er natuurlijk commercieele software die mensen afschrikt, dus dat zal niet veel verschil uitmaken. Ik heb bovendien openSuse, alleen omdat ik het eens bij een blad kocht bij toeval zoals altijd, en nu ben ik er een beetje aan gewend, maar eigenlijk is het toch
bijna hetzelfde, behalve dat ik niet meer weet of het systeem herstel zo uitgebreid is als bij opensuse.
Kenichi
Oct 29 2007, 01:56 PM
QUOTE(HighKing @ Oct 10 2007, 07:10 AM)

Wat is het voordeel daarvan?
Ik ben volgens mij nog nooit een site tegen gekomen, die een shockwave nodig had.... wel flash natuurlijk, maar geen shockwave.
Shockwave kom je meestal tegen op sites waar je online spellen kunt spelen die van zeer lage kwaliteit zijn daar heb je soms Shockwave voor nodig ik geloof mijn broertje wou terug na windows toen ik um opensuse erop gezet had vanwege shockwave die er niet was
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b.
klik hier.