Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Weekoverzicht: enkele interessante gebeurtenissen in Linux-land #76
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
Gul Dukat
Hier weer wat leesvoer voor de liefhebbers onder ons. Nummertje 76.
  • Na veel speculaties maakt Asus bekend dat zijn aangekondigde Eee PC begin 2008 eindelijk in de Europese winkelrekken ligt. Het systeem krijgt standaard Linux mee.
  • Hoewel SCO nog steeds in gerechtelijke procedures is verwikkeld en surseance van betaling heeft aangevraagd, wil de investeringsmaatschappij JGD Management voor 36 miljoen dollar de Unix-boedel van het bedrijf overnemen.
  • Opera en Mozilla hebben donderdag nieuwe producten geïntroduceerd. De 'convergentie zonder concessies' van Opera Link en de 'ontdekkingsreis langs nieuwe gebruiksmodellen' van Mozilla Prism moeten internetgebruik ingrijpend veranderen.

Software updates:
- Transmission 0.90
- ATi Linux Driver 8.42.3
- nVidia Linux Display Driver 100.14.23
- Mozilla SeaMonkey 1.1.5
- Gimp 2.4
- Pidgin 2.2.2
- Compiz Fusion 0.6.0

Alle Crew-leden wederom bedankt voor jullie bijdrage. Prettig weekend.
Kenichi
Die Eee PC is best intressant maar schijnt zak formaat te zijn he?
Tux Brothers
QUOTE(Kenichi @ Oct 31 2007, 11:51 PM) *
Die Eee PC is best intressant maar schijnt zak formaat te zijn he?

7 of 10 inch schermpje smile.gif
Kenichi
Hoe klein zijn ze dan? als het zak formaat is zijn ze toch erg klien he
Saval
QUOTE(Kenichi @ Nov 1 2007, 10:17 AM) *
Hoe klein zijn ze dan? als het zak formaat is zijn ze toch erg klien he

http://www.dumpert.nl/mediabase/30684/c258..._computers.html Wel leuk maar niet de juiste, gewoon eff lezen de afmetingen staan er gewoon in.

http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=74975

Mvg,

Saval
doelman
QUOTE(Saval @ Nov 2 2007, 03:35 PM) *

Das een hoax ;).gif
Alain
ff een complimentje voor het weekoverzicht in het algemeen. Ik heb het al eens eerder gezegd (vroegah), maar ik vind het een erg goed onderdeel van dit forum. ;).gif
Gul Dukat
QUOTE(Alain @ Nov 2 2007, 04:37 PM) *
ff een complimentje voor het weekoverzicht in het algemeen. Ik heb het al eens eerder gezegd (vroegah), maar ik vind het een erg goed onderdeel van dit forum. ;).gif

Alle eer gaat naar de Crew-leden, die alle berichten bij elkaar posten....
doelman
Ja John, maar je mag ook wel naar jezelf kijken hoor, want jij verzamelt denk ik de meeste nieuwtjes ;).gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.