Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Steam onder Winex3-3.3
MandrivaClub.NL > Forum > Spellen
Vectrox
Ik heb Winex3-3.3 geinstalleerd.. Deze ondersteunt steam wat je nodig hebt om Counter-Strike te kunnen spelen. Maar nu heb ik het volgend probleem:

Nadat ik steam heb geinstalleerd via winex wil ik Counter-Strike opstarten maar dan zegt steam het volgende: This game is currently not available....

Waardoor komt dit ?? :cry:

Alvast bedankt voor de hulp :idea:
LeonK
Als ik die melding in windows krijg wil dit zeggen dat steam counter-Strike nog niet compleet binnen heeft om het spel te starten.

Ik denk dat ie nog bezig is met het download/updaten van counter-strike
Vectrox
dat zou best kunnen, ik probeer gewoon de steam van windows te kopieeren naar Linux.. Misschien dat dat wel werkt..
RvP
nog nieuws? Want ik heb hier ook allemaal huisgenoten die CS Cteam spelen en nu moeten uitwijken naar Windows. tongue.gif
squ1rr3l
Game is aan het updaten.. Rechtemuis steam, games en dubbelklik op source.. Daar staat of hij ready is of niet. Wat betreft het spelen van 1.6 of source onder mandriva is niet idiaal.. Ik haal net 100fps met een FX55 en 7800GTX in SLi.. Wil je echt gamen dan moet je helaas nog denken aan een dualboot met een M$ OS erop.
CrazyKillar
Kan dit slechte FPS resultaat neit de oorzaak zijn dat Mandriva die SLi opstelling niet al te grappig vind..
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.