QUOTE(flini @ Apr 16 2008, 11:50 PM)

hallo
ik heb een probleem ik heb in mijn laptop (medion md40100) een nieuwe wlankaartje gezet
het installeren van de driver is goed gegaan maar nu werkt mijn Wbutton niet meer
en krijg ik mijn draadloos netwerk niet meer in geschakeld
Klein vraagje vooraf: over welk besturingssysteem heb je het hier? Als het gaat over Windows Vista (een besturingssysteem dat met Medion pc's wordt meegeleverd) dan kunnen we je niet verder helpen. Dit is een forum over het Mandriva Linux besturingssysteem (iets wat naar onze mening een pak beter, betrouwbaarder, stabieler is dan Windows). Wil je Mandriva Linux eens proberen, dan kan dat met een "Live CD". Hiermee kun je de computer opstarten, en wordt Linux van op de CD geladen, zonder dat er iets op je harde schijf gebeurt. Zo'n live cd vind je op
http://www.mandriva.com/en/download , kies een land en je gaat een ISO bestand downloaden. Met NERO kun je via "beeldbestand schrijven" of "burn image" de iso op cd plaatsen. Dan kun je aan de slag. Bevalt het je, dan kun je hier verdere ondersteuning krijgen. Bevalt het je niet, dan zul je op een Windows-gerelateerd forum terecht moeten.
Heb je het wel over linux, dan willen we hier weten welk wlankaartje je geïnstalleerd hebt, welke linux versie, en wat een wbutton is. Het is best mogelijk dat de keymap die button nog niet kent, maar dat het wel ingesteld kan worden.