Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Mandriva Community Survey
MandrivaClub.NL > Forum > Nieuws
davo
Hoi MandrivaClub-vrienden,

Tot 17 juli kunt u deelnemen aan de Mandriva Community Survey. Geef via deze weg aan wat u vindt van Mandriva, en wat op uw verlanglijstje staat. Als je je e-mail adres invult kunt u ook nog een prijs winnen.

Doen!

Groetjes,

de MCNL-Crew
Kareltje
Gedaan. icon_idea.gif
vuurvos
yep, heb ik ook gedaan. Trouwens de nieuwe alpha voor mandriva 2009 is uit. En standaard kde4 in.
HKAK
Ik kreeg er een mailtje van, uiteraard ook gedaan..
willie
Ook ingevuld icon_cool.gif
HighKing
Ingevuld. Wel even wat kritiek losgelaten over de Benelux website waar nog steeds een 2007.0 doos op staat te pronken en het slechte luisteren naar beta testers.

Verder uiteraard ronduit positief icon_cheesygrin.gif
Tux Brothers
QUOTE(HighKing @ Jul 12 2008, 05:56 PM) *
Ingevuld. Wel even wat kritiek losgelaten over de Benelux website waar nog steeds een 2007.0 doos op staat te pronken en het slechte luisteren naar beta testers.

Verder uiteraard ronduit positief icon_cheesygrin.gif

Mandriva Benelux is dood.... RIP ! wink2.gif
HighKing
QUOTE(Tux Brothers @ Jul 14 2008, 11:18 AM) *

Is dat zo? Dan moeten ze de site offline halen of redirecten naar de .com, want dit is bepaald niet representatief. Maar dat heeft niet erg lang stand gehouden dan?
Tux Brothers
Je mag toch aannemen dat ze dat zelf wel kunnen bijhouden he ? wink2.gif
Maja wat dit soort dingen aan gaat is MDV altijd al een beetje laks geweest.....

Ik heb overigens ook de survey ingevuld en ik heb geklaagd over het kernel development wink2.gif
RvP
QUOTE(Tux Brothers @ Jul 14 2008, 11:18 AM) *
Daar heb ik dus gelijk een opmerking over geplaatst. Naast vele (positief kritische) andere.
RvP
QUOTE(HighKing @ Jul 14 2008, 11:26 AM) *
Is dat zo? Dan moeten ze de site offline halen of redirecten naar de .com, want dit is bepaald niet representatief. Maar dat heeft niet erg lang stand gehouden dan?
Standhouden wil zeggen dat het er eerst geweest is. Zelfs daar heb ik mijn twijfels over. Volgens mij is er maar 1 vertegenwoordiging in de BeNeLux die mandriva promoot en dat is ... MCNL.
Gelijk daar maar een paar opmerkingen over gemaakt, dat we graag wat sponsor support willen voor activiteiten en zo. Kijken wat er uit komt.
willie
Buiten het kernel gebeuren heb ik net als Ron ook maar eens aangekaart dat er best wat meer ondersteuning cq samenwerking kan zijn vanuit Mandriva ten opzichte van MCNL.
Tenslotte zijn we bij mijn weten het enigste Mandriva forum in de Benelux, we worden wel van hun kant uit benadert voor bijv. een installparty maar ergens mee overde brug komen smiley_funnyface.gif .
StijnvdW86
Ingevuld. happy.gif Hopen dat ze er wat van bij leren.
RvP
QUOTE(StijnvdW86 @ Jul 16 2008, 03:41 PM) *
Ingevuld. happy.gif Hopen dat ze er wat van bij leren.
Ligt er natuurlijk wel aan wat jij ze verteld hebt. wink2.gif
Saampje16
Ook eens even ingevuld, was namelijk totaal niet tevreden met de snelheid van Mandriva.
Dit komt helaas door ATi maar ik hoop dat Mandriva er ook wat aan kan doen
Gul Dukat
QUOTE(Tux Brothers @ Jul 14 2008, 11:50 AM) *
Ik heb overigens ook de survey ingevuld en ik heb geklaagd over het kernel development wink2.gif

Dito...
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.