Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: INVISION Power Board?
MandrivaClub.NL > Forum > MCNL Feedback
RvP
Vanmorgen vroeg was alles nog normaal. Nu (12.30 uur) is het MCNL logo verdwenen. Er staat nu een logo van INVISION Power Board. De kopregels bevat nu tekst zoals {ipb.vars['home_name'} en test {ipb.lang[tb_help'}{ipb.lang['tb_search']}{etc. Is er iemand per abuis aan het testen?
HKAK
Wat heb je zoal gedronken Ron??? burp.gif

geintje, groetjes, Harald
RvP
QUOTE(HKAK @ Jul 25 2008, 02:26 PM) *
Wat heb je zoal gedronken Ron??? burp.gif

geintje, groetjes, Harald
Geen sangria!

Inmiddels ziet alles er weer normaal uit.
RvP
Invision Power Board is denk ik de forum software waar dit forum gebruik van maakt.
Iemand moet toch ergens met zijn of haar vingertjes aangezeten hebben, anders krijg ik dit toch niet te zien.
Of zou ik de enige zijn? *

*indien iemand hier Ja op antwoord, moet aan deze vraag nog toegevoegd worden: 'die op let'. smiley_tongue_updown.gif )
RvP
Nu weer. Heb er maar even een screenshot van bijgevoegd.
HighKing
QUOTE(RvP @ Aug 2 2008, 03:29 PM) *
Nu weer. Heb er maar even een screenshot van bijgevoegd.

Ron, je link klopt niet... wat staat er precies in de rode balk?
RvP
QUOTE(HighKing @ Aug 2 2008, 06:35 PM) *
Ron, je link klopt niet... wat staat er precies in de rode balk?
Klopt dat die link niet klopt. icon_cheesygrin.gif
Er was een spammer aanwezig en na mijn melding heeft de Moderator van de Kletshoek het bericht verwijderd. Ik kreeg in mij inbox wel nog een melding met een link naar het topic.

Het ging er mij om dat ik weer het INVISION POWER BOARD logo in beeld kreeg met een verder wat verminkte header, net als tijdje gelden toen het bij normale topics een paar uurtjes het geval was. Vandaar dat ik er maar even een screenshotje van gemaakt had.
doelman
Hmm, zal volgende week is kijken of ik de forum software kan upgraden want we hebben veel teveel spam de laatste tijd.
Alain
Ben je toevallig op een ander Invision forum geweest of zit je via een proxy te surfen?

De kans is groot dat je browser of proxy het logo heeft gezien als 'dat heb ik al eens gedownload, laat me dat er eens bijpakken' en dat jij vervolgens een logo te zien krijgt dat je niet had verwacht.

Dit is op te lossen door het logo een specifiekere naam te geven zoals mcnllogo.jpg. Al blijft het natuurlijk een fout van je browser of proxy.
RvP
Niks proxy of anderszins. Ik kreeg die INVISION kop de laatste keer te zien toen ik op een andere pc werkte.

Ik heb de link naar de inmiddels niet meer bestaande link (en dus kreeg ik die error dat ie doodlopend was) nog bewaard. Kun je 'm zelf ook proberen.
CODE
superstoned heeft een reactie geplaatst in onderwerp "star cheap pharm now ptd".

Het onderwerp kan hier worden gevonden:
[url="../forum/index.php?showtopic=9907&view=getnewpost"]http://www.mandrivaclub.nl/forum/index.php?showtopic=9907&view=getnewpost[/url]

Er wordt maar 1 e-mail per dag verstuurd omdat anders je mailbox overstroomt met onze e-mail.

Alain
Dat is helder. De fout zit dus hier:

http://www.mandrivaclub.nl/forum/

Lijkt me een configuratie foutje. smile.gif
HighKing
Ha, een versie in het mapje forum en een versie in het mapje site? laugh.gif
RvP
Verdraaid, het forum heeft een INVISION evenknie door in de url 'forum' te veranderen in 'site'.

Vraag me wel af hoe ik daar de eerste keer verzeild geraakt ben, want ik heb toen diverse topics doorlopen, niet alleen doodlopende links. Misschien kwam ik door die laatste wel in de spiegelbeeld-site terecht?
doelman
Nou, de url met forum is nu in ieder geval weg, nu nog even uitzoeken waarom er in het mailtje naar /forum gelinkt wordt smile.gif
HighKing
Anders even met een rewrite regel zorgen dat /forum uitkomt op /site, dan werken ze beide nog en heb je toch maar 1 versie van het forum wink2.gif
Alain
Een rewrite rule is alleen het omzeilen van een probleem.

@doelman:

Hoogstwaarschijnlijk heeft invision een config bestand waar deze url's gedefinieerd worden. Als de /forum/ url hier niet gebruikt wordt moet je vanaf de mailhandler terug zoeken. wink2.gif
Dit is een "Print" versie van onze forums. Om de volledige versie met meer informatie, afbeeldingen en opmaakte bekijken, a.u.b. klik hier.